(Video) Satu Keluarga P0sitif C0vid-19, Anak Tak Sangka Lambaian Ayah Dari Ambulans Jadi Lambaian Terakhir

Lawak & Seram

Memang tidak dapat din4fikan kehiIangan individu yang tersayang amat per1t untuk diteIan. Lebih-lebih melibatkan ibu bapa kita sendiri.

Walaupun agak suka untuk terima kenyataan, namun sebagai hamba Allah perlu redha dan akvr dengan ketentuanNya.

Tambahan pula, musim p4ndemik ini. Seperti tidak dijangka kita akan kehiIangan orang tersayang dalam sekeIip mata.

Arw4h mninggal akibat C0vid-19

Seperti video yang dimuat naik oleh seorang pengguna Tiktok dikenali sebagai IekaSanie mengvndang seb4k orang ramai apabila satu keluarganya dijangk1ti C0vid-19 dan akhirnya ayah tersayang menjadi k0rban w4bak tersebut.

Menurut anak arw4h yang dihubungi sebentar tadi, ayahnya dimasukkan ke wad selama 8 hari sebelum doktor menghvbungi mereka sekeluarga memberitahu si ayah sudah mninggal dunia.

Difahamkan keadaan arw4h ayahnya kri1kal kerana paras oks1gen secara tiba-tiba menvrun ke bacaan 55 peratus.

Lamba1an atas ambulans adalah lamba1an terakhir buat keluarga

Ayah memang seorang yang per1ang…

Apa yang memberi kesan kepada orang ramai adalah sifat ayahnya yang riang dan baik dengan semua orang. Lamba1an di dalam video tersebut merupakan lamba1an dan peIukan terakhirnya untuk keluarga tercinta.

Semoga arw4h Rizalsani atau lebih mesra dengan panggilan ‘Pak Tam’ di kawasan perumahannya ditempatkan dalam kalangan 0rang-orang yang beriman. Al-fatihah.

Salam takz1ah buat awak sekeluarga.. seb4knya tengok..


 

Sumber: Iekasanie , Siakap Keli

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.