Adik terbvjur kaku di atas jalan, luahan kakak undang seb4k

SEORANG wanita m4ut selepas terl1bat dalam kemal4ngan membabitkan tiga kenderaan di hadapan bangunan lama UMNO di Tangkak, hari ini.

M4ngsa Nor Farazira Sakri, 22, yang menunggang motosikal disahkan mninggal dunia di lokasi kejadian akibat keced3raan p4rah pada bahagian kep4la selepas digilis tr3ler.


Permergian Nor Fazira yang merupakan anak bongsu mengundang kesed1han pada ahli keluarga dan mereka yang mengenali arw4h.

Kakak m4ngsa yang dikenali sebagai Nor Farahin nyata terkejvt dengan pemergian adiknya selepas kali terakhir bertemu arw4h sebelum PKP berkvatkvasa.

”Allah Zira, kita dah lama tak dapat jumpa sebab PKP. Last kita jumpa sebelum PKP, Tak sangka harini aku balik sana datang jumpa kau untuk mandikan kau. Mohon sedekahkan Al-Fatihah untuk adik bongsu saya, Allahyrhamah Nor Farazira binti Sakri,” tulisnya dalam satu hantaran di Facebook.

Arw4h disifatkan sebagai seorang adik yang periang dan amat rapat dengan ahli keluarganya.

Semoga r0hnya dicvcvri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman.

 

Sumber: CC

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.