Gadis ambil anak angkat, sanggup makan pil & ambil svntikan untuk menyusu

Keluarga Tempatan Viral

Kehadiran cahaya mata adalah sesuatu yang sangat dinantikan bagi pasangan suami isteri bagi melengkapkan kehidupan berumah tangga.

Namun, berbeza pula dengan wanita ini yang membuat keputusan untuk mengambil anak angkat meskipun belum berkahwin.

Menerusi perkongsian di TikTok, Aminahtul Mardiah berkongsi pengalamannya memelihara anak angkat yang diberi nama Eusoff yang kini berusia lapan tahun.

Menurut Aminahtul, keputusan memelihara Eusoff adalah satu keputusan yang bijak kerana mampu memberi kebahagian buat hidupnya.

“Ramai tanya ibu kenapa ambil awak? Belum kahwin tapi nak jaga baby. Belum kahwin tapi sanggup ambil pil, ambil sunt1kan untuk susukan awak.

“Ibu tak kisah apa orang nak cakap, sebab ibu tahu, awak cinta hati ibu,” luahnya.

Selain itu, kehadiran Eusoff telah menjadikan dirinya semakin bersemangat dan tenang meskipun sedang menghadapi pelbagai cabaran dunia.

Perkongsian Aminah itu telah dibanjiri komen-komen yang positif daripada netizen  yang memuji kekuatan dan kegigihannya menjaga anak angkat.

Rata-rata mereka turut menjadikan gadis tersebut insprisi dalam kehidupan untuk turut sama menjaga anak angkat pada masa hadapan.

 

Sumber: Cempedak Cheese

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.