Seolah Beri Bayangan, Ayda Jebat Kini HamiI?

Hiburan Tempatan Viral

Dua bulan mendirikan rumah tangga, pasangan selebriti yang sering menjadi perhatian ramai, Ayda Jebat dan Nabil Mahir dikhabarkan bakal men1mang cahaya mata.

Menerusi laporan mStar, penyanyi itu dikhabarkan sudah ham1l selepas bertemu dan melakukan pemer1ksaan dengan pakar perb1danan dan sak1t puan di Pusat Perubatan Prince Court.

Ianya disahkan oleh sumber mereka yang bagaimanapun tidak mended4hkan berapa minggu usia k4ndungannya.

Menerusi laporan sama, sumber turut memaklumkan pasangan berkenaan belum bersedia untuk berk0ngsi berita gembira tersebut memandangkan usia k4ndungan yang masih baharu.

Antara perkongsian mereka yang memberi bayangan

Cubaan mereka untuk menghubungi Ayda Jebat bagaimanapun tidak mendapat respon.

Ayda jebat menerusi perkongsian di Twitter pada awal Februari ada meluahkan rasa syukur, dia bagaimanapun tidak menjelas maksud disebalik muat naiknya itu.

Perkara hampir sama turut dilakukan Nabil dimana dia dilihat berkongsi video di IG memperlihatkan dia sedang mendengar pervt Ayda Jebat menguatkan lagi tanggapan peminat orang yang isterinya sedang ham1l.

Menerusi Instastory pada Isnin, reaksi sp0ntan Nabil mendengar pervt Ayda Jebat turut memberi b4yangan isterinya itu kini sedang ham1l.

“Macam-macam bunyi,” kata Nabil.

Komen-komen b4las yang diterima rata-ratanya menjangkakan yang dia bakal bergelar ibu. Ekoran itu ramai yang dilihat mengucapkap tahniah dan berasa tidak s4bar menantikan pengumuman gembira itu

Jika benar Ayda sedang ham1l, penjagaan ketika keham1lan tr1mester pertama sangat penting dan perlu diuruskan dengan baik.

Di peringkat ini, kes1hatan fizikal dan ment4l b4yi yang bakal lah1r dipengarvhi oleh penjagaan pra keham1lan dan keham1lan tr1mester pertama.

Pasangan ini berkahwin pada 1 Januari lalu.

Ayda juga dinasihatkan agar menjaga kes1hatan serta tidak terlalu agr3sif dalam melakukan aktiviti harian.

Suami juga digalakkan membelai pervt isteri selalu bagi membina hubungan antara anak dan bapa serta meningkatkan lagi kecerdasan b4yi.

Ayda mendirikan rumah tangga dengan Nabil pada 1 Januari lalu dalam satu majlis sederhana di Masjid At-Taqwa, Taman Tun Dr. Ismail, Kuala Lumpur.

Marilah kita berd0a agar Ayda dan b4yi dalam k4ndungan membesar dengan sihat dan sel4mat.

 

Sumber: mStar, Buzzkini

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.