(Video) Gadis mengidam Lambo rupanya adik ipar Iqbal, siap beri kek ‘pengantin baru’

Hiburan Keluarga

Kebelakangan ini, nama pemuda Ahmad Iqbal Zulkefli sering menjadi perbualan ramai di media sosial berhvbung hasrat mahu berkahwin dengan usahawan sens4si Datuk Seri Vida (DSV).

Malah, pemuda berusia 27 tahun itu juga menerima kejvtan istimewa sempena ulang tahun keIahirannya daripada usahawan tersebut baru-baru ini.

Terbaharu, adik iparnya yang dikenali sebagai Anes Ayuni turut sengaja melakukan ‘pr.4nk’ sebelum menghadiahkan sebiji kek yang tertulis ‘Selamat Pengantin Baru’.

“Saya fikir @ayunieso_ muaI sebab dia sedang mengandvng anak kembar. Saya bukan r1sau Ayunie mvntah tapi lebih risau kalau dia bvang kucing itu keluar. Sebab itu saya tak lepas. Tiba-tiba…

“Macam mana saya boleh terIeka dengan plan mereka semua. Mereka masuk rumah, ada yang mahu tvmpang mandi, mahu m4sak, minta saya teng0kkan pasir kucing.

“Adakah saya perlu baIas semula? Ada idea kita bagi ekstr3m kali ni toIong sarankan saya,” tulis bekas pembantu peribadi DSV itu di laman Instagram.

Menjengah ke ruangan k0men, ramai tidak menyangka Ayuni adalah adik ipar kepada Iqbal kerana gadis itu sebelum ini pernah tuIar gara-gara meng1dam bagi membeli sebuah kereta mewah jenis Lamb0rghini bernilai RM3 juta.

Malah, ada juga individu tidak sabar untuk melihat hvbungan pemuda berkenaan bersama DSV berakhir di j1njang peIamin pada Disember akan datang.

Lepas tahu tu adik ipar dia, rasa macam…

Tak s4bar nak tengok Iqbal & DSV kahwin!

Geng2 ‘marketing’ ni.. seIamat hari jadi Iqbal

“Bukan Yunie yang nak, tapi b4by yang nak,”- Isteri hamiI r4yu suami beli Lamborghini

BARU-BARU ini tuIar video oleh usahawan produk, Anes Ayuni apabila meminta suaminya Ahmad Weldan untuk membeli sebuah kereta mewah jenis Lamborghini bernilai RM3 juta.

Bagaimanapun, gadis berusia 18 tahun itu memberi alasan ‘Iicik’ dengan mengatakan bahawa bayi suIung dalam kandvngan yang ‘ingin’ memiliki kenderaan tersebut.

“Yuni mengidam sangat!”

Menerusi perkongsian video di platform TikTok, dia yang lebih mesra dipanggil Yunie dilihat berada di pusat jualan kereta bersama suaminya bagi meninjau koleksi kenderaan yang menjadi idaman hati.

“Dah lama Yunie meng1dam nak beli Lamborghini. Tapi bila sampai sana, suami tak setuju nak beli. Puas Yunie pvjuk dan r4yu sebab bukan Yunie yang nak, tapi b4by yang nak,” tulisnya dalam video berkenaan.

R4kaman video berdvrasi seminit 21 saat tersebut memaparkan gadis berasal dari Pasir Mas, Kelantan itu teruja melihat saIah satu model Lamborghini berwarna kuning selain cuba sedaya upaya memvjuk suaminya yang berusia 19 tahun itu.

“Nak please, tengok ni. Boleh la, RM3 juta je. B (panggilan suami), b4by yang nak. Sampai hati, Iambat lagi tahun depan. Bukan mahal pun,” kata Yunie yang mula merajvk.

Gelagat mereka meraih hampir 833,000 tontonan selain lebih 3,500 pelbagai reaksi net1zen dengan menyifatkan permintaan Yunie itu seperti bernilai RM3.

Malah, terdapat juga segeIintir netizen menegvr tindakan itu adalah satu pembaz1ran selain menasihati agar jangan terlalu menvnjuk-nvnjuk kemewahan di media sosial.

Lain macam punya meng1dam!..

Kesian ‘b4by’ kena f1tnah..

Tak cvkup ke apa yang ada?..

Hati2 t4yang semua tu..

Tak p4yah beb4nkan suami…

Meng1dam tu kejap je, jangan membaz1r

Terdahulu pada Februari lalu, pasangan remaja terbabit pernah tuIar apabila membeli kereta mustang secara tunai pada hari perkahwinan sebagai hadiah di hari bahagia mereka.

 

Sumber: Instagram Ahmad Iqbal Zulkefli, OMM (Dayah Muse), TikTok @ayunieso24, OMM (Dayah Muse)

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.