“Baik Hati Nabil..”- Jihan Muse Rakam Nabil Tumpangkan Seorang Pakcik Berjalan Dalam Hujan

Tidak pernah hirau akan kec4man netizen, nama Nabil yang juga dinobatkan sebagai pengacara hiburan terbaik Asia terus gah dan sentiasa menjadi rebutan mana-mana program TV. Pengacara dan pelawak sensasi Nabil Ahmad sebelum ini sering dilanda kontr0versi. Boleh dikatakan segala gerak geri dan tutur katanya apabila mengacarakan sesuatu program aku menjadi bualan orang ramai.

Orang kata kalau buat baik tak perlu dihebohkan. Baru-baru ini rakan seperjuangan Jihan Muse telah memuat naik status di IG story apabila beliau terlihat seorang lelaki tua yang sedang berjalan seorang diri di waktu malam.

Kejadian yang belaku ketika hujan renyai dan kelihatan lelaki tersebut mengenakan payung. Kesian dengan pakcik tersebut Jihan bertindak untuk memberhentikan kereta untuk membantunya.

Namun Nabil yang juga kebetulan berada dibelakang kenderaan Jihan turut berhenti. Difahamkan mereka berdua baru balik dari rehearsal Gegar Vaganza. Tanpa curig4 dan membuang masa, Nabil terus menghulurkan bantuan membantu lelaki tersebut. Menurut Jihan, Nabil akan menghantar lelaki tersebut ke seksyen 15. Beliau juga sempat memuji rakannya dengan nada gurauan.

Itulah artis, kita hanya nampak apa yang dipaparkan dikaca TV. Tapi kebaikan mereka tiada yang tahu. Tahniah Nabil!Semoga Nabil teruc success dan bahagia di dalam bidang diceburi.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Meh Baca Via Kualalumpur Viral

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

error: Content is protected !!