“Bapok tua tak laku? ..tapi beg aku LV “- Sindir Dato Siti Pulang AJL Awal , Azwan Ali Tidak Kisah Di Kec4m ‘Siti Zooners’.

Hiburan

Dua tiga hari ini, nama bekas pengacara legend, Azwan Ali atau lebih mesra dikenali sebagai Diva AA telah menjadi sebutan ramai gara-gara k0ntr0versi yang diciptanya.

Kalau sebelum ni, ramai yang bengang bila Diva AA kutuk Dato’ Seri Vida isu anaknya yang sudah m3ninggal dunia dan hamun Naim Daniel kerana menjadi juara AJL34, kali ni nampaknya Azwan betul-betul bangkitkan kem4rahan netizen.

“Dia akan cakap tak sebut nama, tapi… jelas tu gambar Tokti. Rasanya kena s4man jugak dia ni”

Dalam satu tweetnya yang telah diprivasikan, Azwan Ali sempat m3ngutuk penyanyi nombor satu negara kerana pulang awal selepas selesai persembahan Anta Permana gara-gara isu microphone tidak dihidupkan.

Screenshot tersebut dikongsikan netizen di Twitter.

“Siti Nurhaliza if you’re watching me, kau jawablah!”

Isu ini kemudian diajukan wartawan Astro Gempak kepada Azwan Ali atas komennya terhadap penyanyi nombor satu negara itu berhubung isu di AJL34 lepas.

Azwan di dalam temubual itu pertikaikan mengapa Tokti perlu pulang awal daripada acara majlis tersebut dan kaitkannya dengan isu Noraniza Idris pada AJL terdahulu.

Malah tak cukup dengan itu, dia juga meny4lahkan ‘supporters’ Siti yang f4natik dan meng3cam penyanyi lain. Pulak dah! 

“Apa m4salah dia ni eh? Semua orang dia nak burukkan” 

Video dan posting tersebut telah menimbulkan kem4rahan peminat Siti Nurhaliza dan warga netizen lain yang rata-rata tidak memahami apa sebabnya sehingga Azwan perlu mengutuk penyanyi kesayangan ramai tersebut.

Malah tuduh4n Azwan yang Tokti pulang awal kerana m4salah microphone juga salah kerana penyanyi tersebut terpaksa pulang awal demi menjalani pemb3dahan kecil pada esok pagi bagi persediaan untuk menjalani proses IVF. ish, ish! 

Apa-apapun admin harap netizen lain janganlah terlalu melayan sangat dengan kerenah Diva AA ni sebab seperti yang kita tahu, sikap dia memang macam tu. Kalau Tokti boleh bersabar dan diam, eloklah kita ambil langkah yang sama.

Ambillah pengajaran daripada pemergian Abam, “Kalau kita baik, semua orang sayang kita.”

 

Sumber: Lobak Merah