Cantik Persis Model Arab, Athisha Khan Rupanya Adik Neelofa Yang Ramai Tak Tahu.

Hiburan

Dikelilingi oleh enam adik beradik perempuan dan dua lelaki, keluarga pengacara jelita Neelofa sering menjadi sebutan ramai. Mana tidaknya adik Neelofa, Nur Ameera yang baru berusia 17 tahun sudah mempunyai lebih kurang 979 ribu followers di Instagram.

Namun tahukah korang yang Neelofa juga mempunyai seorang lagi adik perempuan yang cun melecun persis model arab? Jom lihat foto adik Neelofa, Athisha Khan.

Kata orang tak dapat kakak, adik pun jadi la! Hehe

Baru berumur 20 tahun!

Screen Shot 2015-08-24 at 11.35.55 PM

Melihat kepada raut wajah Athisha ini, korang mesti susah nak percaya dia baru berumur 20 tahun. Tapi itulah hakikatnya. Ouh jatuh cinta!

‘Kembar’ Nur Ameera

kembar

Kalau diperhatikan lama-lama memang muka Athisha ini sangat seiras dengan Ameera. Kalau jalan sama-sama mesti orang cakap kembar walaupun beza 3 tahun.

Ada produk kecantikan sendiri

Screen Shot 2015-08-24 at 11.38.11 PM

Wah baru je umur 20  tapi dah ada produk kecantikan sendiri iaitu Tysa Beauty. Difahamkan produk kecantikan ini diterajui oleh ibunya sendiri, Noor Kartini .

Sorry guys, dah berpunya

Screen Shot 2015-08-24 at 11.37.57 PM

Buat lelaki di luar sana, maafkan kami sebab beri harapan palsu. Athisha sebenarnya dah berpunya dan ini tahun keempat mereka bersama.

Teman istimewanya itu pun bukan calang-calang orang. Tengok la kereta apa yang dia drive tu.

Screen Shot 2015-08-25 at 12.21.59 AM

Jadi korang kat luar sana jangan lah kecewa, jom ikut kami ber’huhuhuhu’.

Sumber : Athisha Khan, Nur Ameera/ ohbulan