Sayu ‘Photosh0ot’ Sendirian, Bak4l Suami B4tal Nik4h ‘Last Minute’ Kejar Cinta Lama

Baik lelaki ataupun wanita, setiap orang mesti simpan impian untuk membawa hubungan cinta sampai ke jinjang pelamin kan? Mal4ngnya tak semua yang kita rancang itu akan bertukar jadi kenyataan, kerana Tuhan tahu j0doh yang terbaik untuk setiap hamba-Nya.

Majlis dah dekat…m4langnya b4kal pengantin dit1nggalkan sebab kembali kepada cinta lama

Begitulah situasi yang menimpa seorang wanita yang harus akur apabila impiannya untuk bergelar isteri kepada jejaka pilihannya terkubur di tengah jalan. Kisah Itu dikongsi oleh juru gambar yang dikenali sebagai Bro Sayap atau Faris menerusi Facebooknya semalam.

Lebih menyedihkan lagi, wanita bernama Jannah itu dit1nggalkan oleh b4kal suami yang kembali pada pangkuan cinta lama biarpun tarikh majlis pern1kahan mereka berdua b4kal tiba tak lama lagi.


Tetap kuat teruskan sesi ph0tosh0ot walaupun cuma berseorangan…

Walau yang demikian, Jannah tetap meneruskan sesi photosh0ot yang sudah ditempah walaupun tanpa kehadiran b4kal suami. Meskipun cantik memakai busana pengantin berwarna biru, walaubagaimanapun ekspresi wajah wanita ini nyata mem3ndam 1,001 perasaan yang tidak dapat diungkap.

Terg4maknya ubah fikiran last minute macam tu? Moga bertabah & awak berhak dapat yang lebih baik

Sampai hati b4kal suami buat macam tu

Melihat ke ruangan komen, ramai netizen kelihatan sebak mengetahui kisah di sebalik kesemua hasil gambar kenangan tersebut. Ada juga mengkritik perbuatan b4kal suami yang lari di saat-saat akhir, mereka juga mendoakan Jannah agar tetap kuat hadapi ujian itu dan berharap agar diberikan j0doh yang lebih baik nanti.

Jagalah hati pasangan

Semoga ‘sis’ tu tabah

Jahatnya perangai

Kenapa ‘last minute’ ubah fikiran?

Sedih sangat cerita dia, bertabahlah

Semoga dipertemukan j0doh lebih baik

Dalam pada itu, netizen mendoakan agar wanita berkenaan sentiasa tabah dan dipertemukan dengan j0doh yang lebih baik.

 

Sumber: Facebook Bro Sayap, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.