(Video) Pakai ‘dres$’ pend3k & dikeliIingi burung, Nonny Nadirah belanja video baru

Nama pelakon dan penyanyi Nonny Nadirah menjadi bualan h4ngat apabila dia dikatakan sudah tidak berh1jab apabila memuat naik gambar s3ksi di laman sosial Instagram miliknya. Bagaimanapun, dia bert1ndak mem4dam kesemua gambar di Instagramnya selepas ditegvr oleh segelintir rakan selebriti lain. Muat naik video seorang wanita mirip dirinya Namun, semalam pemilik nama Nonny Nadirah Zainuddin  berkongsi […]

Continue Reading

(Video) “Susah tau nak buat svrprise”- Giliran Bek4s Tvnang Pula Buat Kejvtan Hari Jadi Remy Ishak

Jika sebelum ini pelakon, Remy Ishak dilihat membuat kejvtan hari lahir buat bek4s tvnangnya, iaitu Ezza Yusof. Terbaru, Ezza pula melakukan perkara yang sama buat bek4s tvnangnya itu. So sweet! Svsah tau nak buat surpr1se Svsah tau nak buat Svrprise Remy ni. Berpelvh! Thank you @azam_mansormc for this video. Pinjam majlis orang, pinjam Emcee majlis orang […]

Continue Reading

Perkahwinan Serina makin h0t! Serina Bgtau Bvkan Svami 0rang, Sekali Bek4s Isteri Ded4h Segalanya

EPISOD kontr0.versi pern1kahan Serina Redzuawan dengan lelaki bernama Meor Mohammad Aidid Meor Jamaluddin nampaknya semakin rum1t apabila ia did4kwa berlangsung tanpa pengetahuan dan kebenaran isteri pertama. Tampil menjelaskan situasi sebenar, wanita bernama Nur Hamizah Shaffee, 34, mend4kwa dia adalah isteri kepada Aidid ketika Serina dan suaminya mendirikan rumah tangga. Malah Hamizah juga meny4ngkal d4kwaan Serina bahawa […]

Continue Reading

“Semua b0rder tvtup ng0k! Bahal0l”- Sajat n4fi ke Thailand sebenarnya di JB

6 April lepas, usahawan kosmetik, Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman, 36, atau Sajat dipercayai sedang bersembvnyi di Thailand selepas mengh1langkan diri svsulan w4ran t4ngkap dikeluarkan mahk4mah. Harian Metro melaporkan bahawa sumber terdekat memberitahu bahawa sama ada dia menggunakan lalvan t1kus atau menggunakan pakej perlancongan yang membenarkan pelancong asing memasuki negara berkenaan selain kvnjungan perniagaan. Kes pel4riannya […]

Continue Reading

Jod0h Haliza Misbun di usia 48 tahun, Sah Bergelar Isteri Kepada Warga British

PELAKON Haliza Misbun selamat bergel4r isteri kepada jejaka British, Matthew John Rodgers, 48, dengan sekali lafaz di Masjid Ar-Rahah, Kampung Kerinchi, Kuala Lumpur, pada petang Sabtu. Pasangan itu din1kahkan oleh Penolong Pendaftar N1kah Cer4i Masjid Ar-Rahah, Kampung Kerinchi, Ustaz Mohd Lazim Khairudin kira-kira pukul 5.25 petang. Upacara akad n1kah itu berlangsung dengan mematuhi pr0sedur operasi […]

Continue Reading

Alhamdulillah! Keadaan Khalis semakin baik, boleh bergurau siap minta adik nyanyi lagu

KEADAAN kes1hatan penyanyi Khalis dilaporkan semakin baik selepas menerima r4watan di Hospital Tuanku Ja’afar (HTJ) Seremban, Negeri Sembilan sejak Rabu lalu. Menurut adiknya yang juga penyanyi Beby Acha, Khalis atau nama sebenar Muhammad Khalis Md Shari, 32, menunjukkan perkembangan p0sitif dan sudah mampu bergur4u. “Syvkur Alhamdulillah… Beby gembira tengok abang beransur pul1h cuma tadi doktor […]

Continue Reading

‘Sila p4dam.. pulangkan 19 k0tak’ – Pesanan pedas Nadia Brian kepada bek4s suami

Kuala Lumpur: Pelakon, Nadia Brian meminta semua pihak tidak menggunakan atau mencantumkan gambar dia bersama bekas suami, Muizz Nasruddin dalam apa saja artikel mahupun siaran. Nadia ketika dihubungi juga meminta supaya Muizz memadam semua gambarnya yang ada dalam simpanan termasuklah di mana-mana platform media sosial. “Saya mohon kepada semua pihak supaya tidak menggunakan gambar saya […]

Continue Reading

“Rina….Rina suka h4ti kau orang lah”- Cef Wan tak tahu Serina dah nik4h kat Siam?

PeIakon, pengacara dan juga anak kepada chef terkenal, Serina Redzuawan telah selamat bernkah hari ini bersama jejaka pilihan hati yang dikenali sebagai Aidid. Prkara itu diumumkan Serina menerusi satu posting di Instagramnya, sebentar tadi. Serina berkata, dia bersyukur kerana majlis berlangsung dengan lancar dan paling penting perkara wajib sudah pun diselesaikan. ” Bismillahirahmanirahim, sempena hari […]

Continue Reading