(Video) TuIar luki$ p0tret TokTi… Zulin Aziz dapat banyak tempahan, tak ber4ni ambil ‘order’ sebab..

PELAKON dan pengacara Zulin Aziz tidak menyangka luk1san p0tret beberapa selebriti tempatan yang dihasilkannya menjadi tvlar dan menerima pujian ramai. Menurut Zulin atau nama sebenarnya, Farah Azleenda Abdul Aziz, 32, dia baharu sahaja berj1nak-j1nak dalam bidang luk1san digital seperti yang dik0ngsikan di laman Instagramnya. “Saya baharu sahaja belajar meluk1s secara digital melalui Ipad yang baharu […]

Continue Reading

“Ada Gewe Doh!”- Anak Bujang DSV Tunjuk Wajah Kekasih, Komen Peminat Paling Win Sekali!

Siapa sangka rupa-rupanya dalam diam, anak bujang Dato’ Seri Vida iaitu Kacak atau nama sebenarnya Muhammad Eric Zaquan sudah mempunyai kekasih hati yang sangat cantik! Perkara itu didedahkan sendiri oleh Kacak di akaun TikTok miliknya sehingga membuatkan ramai yang berasa cembvru! Posting tersebut telah dit0nton hampir 400ribu kali dan mendapat sebanyak 25,000 likes yang mana […]

Continue Reading

(Video) Selepas bikin ‘hav0c’ masa nak v4ksin, Ara Johari ‘berkvrung’ dlm bilik- “Saya dem4m, s4kit badan dan c1rit-b1rit”

PENYANYI Ara Johari berk0ngsi keadaan dirinya selepas menerima sunt1kan d0s pertama vaksin yang diambil di Ideal C0nvention Centre (IDCC), Shah Alam pada Sabtu lalu. Menurut Ara atau nama sebenarnya Nurfarrah Izzatie Johari, dia mengalami beberapa s1mpt0m seperti s4kit badan, dem4m dan crit-brit selepas lebih kurang 24 jam disunt1k. Biarpun hanya mampu terbaring sahaja di dalam bilik […]

Continue Reading

“Dia punya mengidam kali ni pun agak menc4bar.. dia nak…”- Fizz Fairuz

SAMBUTAN Hari Bapa pada tahun ini lebih bermakna buat pelakon Datuk Fizz Fairuz apabila dihadiahkan dengan berita gembira tentang kehamiIan isterinya Datin Almy Nadia. Menurut Fizz atau nama sebenarnya Fairuz Zainal Abidin, 42, Almy kini disahkan ham1l 15 minggu selepas melakukan dua kali uj1an keham1lan. “Almy buat uj1an itu menggunakan alat keham1lan berbeza tapi bukan […]

Continue Reading

“Pat4h Dua Tangan, Peha Pipi K0yak”- Kena L4nggar Lari, Shuib & Sarah Cari Myvi Hijau

Penyanyi, Siti Sarah dan suaminya pelawak Shuib Sepahtu memaklumkan pekerjanya terlibat dalam kemaIangan Ianggar l4ri di Johor Bahru. Menurut Shuib, lokasi kejadian adalah berdepan dengan Econsave Jalan Pesta, Muar dan difahamkan kereta yang meIanggar pekerjanya itu adalah jenis Myvi berwarna hijau.   “SaIah seorang staff @bubblebeemalaysia_hq cawangan Muar iaitu Muhammad Afiq Hidayat Mohd Fauzi terlibat […]

Continue Reading

“Gemuk pun p0pular, papa i Amy Search.. U ada apa? – Nabila Huda ber4ng kena ‘b0dy sh4ming’

PETALING JAYA – Naik angin dan ber4ng dih1na, pelakon Nabila Huda memberi am4ran ker4s kepada individu yang suka membanding-bandingkan bentuk badannya dengan orang lain. Menerusi satu hantaran dalam Instagramnya, pelakon filem Munafik itu kelihatan ger4m dan tidak senang apabila mend4kwa masih ada pihak memperIekehkan bentuk badannya. “Saya bagi am4ran keras kepada sesiapa sahaja yang suka […]

Continue Reading

“Basah Kuyup Jual Burger Dalam Hujan..”- Pak Azad Tersentuh Dan Seru Orang Ramai Tolong Beli

Orang kata, dalam rezeki kita mesti ada rezeki orang lain. Ketika waktu p4ndemik CoVID-19 ini, bermacam-macam cara yang kebanyakan orang buat untuk mencari rezeki demi hidup. Walaupun terpaksa hadapi cabaran di sekeliling, namun ‘misi’ mencari rezeki demi keIangsungan hidup tetap perlu diteruskan. Datanglah ujian dan dvgaan sebesar mana sekalipun, mereka tetap ampuh. Hari ini, pelakon […]

Continue Reading

Isteri Nabil kegvguran anak ke-4, berlaku pend4rahan ketika kandvngan usia 3 bulan

PENGACARA dan pelawak, Nabil Ahmad berk0ngsi berita sed1h apabila isterinya iaitu Nazirah Ayub mengalami kegvguran anak keempat mereka selepas berlaku pend4rahan pada Khamis. Menurut Nabil, 38, dia dan isteri reda dengan kehiIangan tersebut biarpun kandvngan isterinya sudah memasuki usia tiga bulan. “Saya tahu isteri hamiI dua minggu lalu dan usia kandvngan pun dah masuk tiga […]

Continue Reading

“Manjakan isteri dulu,”- Ajar Wawa mengaji al-Quran, Aeril Zafril perli siapa tu?

Sebelum ini, Aeril Zafrel memuat naik tangkapan skrin di laman Instagram mengenai komen seorang individu mengatakan aktor itu terlalu memanjakan isterinya yang juga aktres Wawa Zainal. Bagi netizen, perkara itu tidak perlu dipersoalkan kerana setiap pasangan suami isteri ada cara tersendiri dalam menjalani kehidupan rumah tangga. Tak boleh manjakan isteri, hanya jadi peIindung je? Terbaru, […]

Continue Reading

“Saya bersedia untuk berumah tangga”- Mimi Lana Akui Cinta Bert4ut Kembali…

KUALA LUMPUR: Melalui fasa cinta dan menyambung semula ikatan yang terIerai mengajar pelakon tinggi lampai, Mimi Lana, 26, erti cinta sejati. Lima tahun melayari bahtera cinta bersama aktor kacak, Syafiq Kyle sebelum memvtuskan untuk berp1sah pada Mei tahun lalu, Mimi akhirnya akvr, rasa cinta, kasih, sayang dan rindu masih wvjud antara mereka. Meskipun tidak menyatakan […]

Continue Reading