‘MenggigiI Tangan Aku Nak Bu4ng ‘EyeIash’ Jnazah tu’- Pemandi Jnazah K0ngsi Kisah Ngeri!

Wan1ta dengan make up semem4ngnya tidak dapat dipisahkan. Pandai berd4ndan, maka hasilnya pasti lvar biasa. Tetapi pernahkah anda terfikir ak4n akibatnya terutama pada gol0ngan wanita beragama Islam? Perk0ngsian tiga individu ini membu4tkan warganet bermuhasabah diri sek3tika dan ada juga yang meluahk4n rasa bersyukur kerana tidak terlalu berg4ntung kepada alatan make up. Sem0ga bermanfaat dan memberi […]

Continue Reading

Netizen Negara ‘Jiran’ Puji Malaysia Tarik Diri Dari Miss Universe 2021 Di Isr.4eI

Seperti yang dilaporkan oleh media pada Selasa lalu, pihak Miss Universe Malaysia Organisation (MUMO) menerusi sebuah kenyataan telah mengumumkan bahawa tiada wakil pada tahun ini akan dihantar menyertai Miss Universe edisi ke-70 di Eliat, Isr.4eI. Netizen Luar Negara Puji Ini berikutan mengambil kira faktor penuIaran wabak C0vid-19 di seluruh dunia yang kini ditahap memb1mbangkan sehingga menyebabkan […]

Continue Reading

PeIik masa brcinta kemain seronok buat mksiat. Bila dah halal, tak mau disentohnya pula. Buat isteri mcm kain burok.

Baca perlahan-lahan dan ambillah Pengajaran apa yg pernah berlaku kepada saya ini. Jadikan ini sebagai panduan. Foto sekadar hiasan. Aku berumur awal 30 an dan sudah berkahwin. Kisah aku sebelum kahwin sama seperti confession sebelum ini, mengenai gadis yang kehilangan maruah sebelum berkahwin. Gadis yang pada mata kasarnya bukan lah perempuan soc1al, bukanlah perempuan s3ksi, […]

Continue Reading

Abang ‘Sad0’ Jual Buah Tepi Jalan, Tiba2 Ramai Gadis Akui Suka Makan Tembikai. Rupanya ada cerita..

Deretan gerai tepi jalan bukanlah satu pemandangan yang as1ng di serata negara Vietnam. Siapa yang pernah menjejakkan kaki ke sana, pasti mengakui akan perkara tersebut, kan? Bagaimanapun pada minggu lepas, sebuah gerai buah yang terletak di Saigon telah menjadi tarikan utama penduduk setempat, malah ia turut menjadi ‘buah mulut’ warganet di laman sosial. Agaknya, apa […]

Continue Reading

Anggota Polis ambil butiran peribadi masa Roadblock cuba ng0rat gadis ini sampai PDRM buat kenyataan ini

Etika Kerja pula adalah berkaitan dengan amalan dan perbuatan beretika selaras dengan peraturan dan norma dalam sesebuah organisasi. Lazimnya ia merangkumi perbuatan serta perilaku yang dianggap baik untuk organisasi dan yang memberi makna kepada pekerja dalam urusan sehariannya. Etika Kerja juga berkaitan dengan sikap individu terhadap pekerjaan, di samping penglibatan, serta komitmen terhadap kerjanya. Kod […]

Continue Reading

Permohonan i-Sinar Kategori 2 Dibuka Bermula 11 Januari 2021

Seperti yang ditunggu-tunggu, status kelulusan i-Sinar bagi kategori 1 telahpun diumumkan bagi sebahagian besar ahli KWSP mulai 4 Januari 2021. Namun kepada ahli yang tidak lulus KWSP telah umumkan anda masih berpeluang untuk membuat permohonan di bawah i-Sinar Kategori 2 mulai 11 Januari 2021. Antara syarat-syarat atau maklumat lebih lanjut tentang syarat kelayakan, cara memohon, dan dokumen yang diperlukan […]

Continue Reading

(Video) Masih Tersenyum, Tindakan Nissa Isteri Syahmi Cuci Munt4h Asif Raih Pujian

Benarlah, reaksi seseorang terhadap ujian akan mengangkat mart4batnya. Itulah yang dapat kita lihat daripada tindakan Anissa Faizul, isteri kepada Syahmi Sazli yang tidak kek0k membersihkan munt4h adik iparnya di dalam kereta. Dalam perkongsian video Syahmi di Facebooknya baru-baru ini, kelihatan wanita itu dengan tenang membersihkan munt4h Asif di atas kusyen kereta. Menggunakan plastik sebagai sarung tangan, […]

Continue Reading

(Video) Reaksi Lucu Luqman Hakim Cuba Belajar Bahasa Belanda Cvri Perhatian Netizen

Pemain bola sepak profesional muda Malaysia, Luqman Hakim Shamsudin yang kini bermain untuk kelab Belgium yang merupakan KV Kortrijk sekali lagi menjadi topik utama bagi semua netizen. Baru-baru ini, videonya bersama keluarga angkatnya di Belgium menjadi viral. Video tersebut adalah mengenai bagaimana Luqman Hakim Shamsudin belajar bahasa Belanda.   View this post on Instagram   […]

Continue Reading

(Video) Abang gu4rd buat ramai terkesima selepas ‘buka siIat’ ala pahIawan Melayu di Sekolah

BUKAN biasa-biasa! Seorang pengawal keselamatan begitu lincah dan tangkas melakukan @ksi seni mempert4hankan diri di perkarangan sebuah sekolah. Gaya pusingan badan di akhir video berdurasi 11 saat itu paling menjadi perhatian sehingga segelintir netizen menggambarkan gerak silat tersebut seperti mahu bertukar menjadi adiwira. “Ingatkan dia nak bertukar jadi Kamen Rider tadi,” komen netizen yang merujuk […]

Continue Reading

“Kasut Ni Pvnca Aku Tak Cukup Nafas Pagi Tadi”, Lelaki ‘Gugup’, Isteri Jumpa Kasut Wanita Dalam Kereta & Akhirnya ‘Misteri’ Terjawab

Encik-encik suami kalau bawa kereta, lepas tu isteri terjumpa kasut perempuan lain kat bawah kerusi, agak-agak apa perasaan waktu tu? Tipulah kalau tak gementar. Masa itulah dahi mula berpeluh, mulut menggigil nak cakap perkara sebenar. Nak jujur, takut makan diri. Nak berhelah, takkan dapat lari ke mana. Orang wanita memang hebat dalam menyiasat sampai ke […]

Continue Reading