Baru je Polis k0mpaun tak pakai ‘mask’, Usahawan cakap kas4r dgn w4rga tua kena ‘tib4i’ pula dengan Taiko Malik

Hari ini tuIar di media sosial berkenaan seorang lelaki yang merupakan us4hawan terkenal meIayani w4rga emas dengan k4sar. Usahawan tersebut mempers0alkan kisah Iampau w4rga emas itu yang dikatakan kurang berusaha. Korang dah tengok video tu? Ad4b mana ad4b? Bukan main dia nak ‘sekolah’ kan orang. Walaubagaimanapun, usahawan tersebut telah dikenakan k0mpaun sebanyak RM1,500 atas kesaIahan […]

Continue Reading

Lelaki w4rga emas dit4han laku s3ks luar t4bii dengan kambing hingga m4ti

HULU SELANGOR – Seorang lelaki warga tempatan dit4han kerana disyaki melakukan hvbungan s3ks Iuar tabi11 dengan seekor kambing betina sehingga haiwan itu m4ti dalam kejadian di Kampung Sungai Buaya, Serendah dekat sini pada Selasa. Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan Arsad Kamaruddin berkata, pihaknya menerima laporan daripada seorang wanita berusia 45 tahun pada jam 6.24 […]

Continue Reading

Pekerja wanita pertarvhkan ny4wa seIamatkan stesen minyak terb4kar daripada melet0p

SIBU: Tindakan ber4ni dan p4ntas seorang pekerja wanita yang mempertarvhkan ny4wanya dalam satu kejadian keb4karan melibatkan sebuah stesen minyak di Jalan Brother Albinus, Sibu amat dikagvmi selepas beliau berjaya mem4damkan keb4karan di t4ngki bawah tanah stesen minyak tersebut. Dalam kejadian kira-kira pukul 10.33 pagi itu tiada kemaIangan jiwa dilaporkan. Menurut Ketua Pegawai Operasi Bomba dan […]

Continue Reading

(Video) Sebut ‘sesuatu’ di kamera TV, ramai terhibur dengan reaksi Pandalela Rinong

Sebentar tadi, atlet Malaysia dalam sukan terjun 10 meter platform seirama wanita, Pandalela Rinong dan Leong Mun Yee telah turun beraksi untuk merebut gelaran di Olimpik Tokyo 2020. Walau bagaimanapun, impian mengulangi sejarah seperti di Olimpik Beijing tidak kesampaian apabila mereka hanya berada di kedudukan yang ke-8. Syabas! Kami bangga Walau bagaimanapun, pastinya seluruh rakyat […]

Continue Reading

(Video) ‘Saya Terberak & Terk3ncing’- TuIar Wanita Tvnggang M0tosikal Separuh B0gel

TuIar di media sosial mengenai satu video klip berdurasi 1 minit 30 saat yang memaparkan seorang wanita menvnggang motosikal dalam keadaan tidak berseluar di sekitar kawasan Kota Damansara, hari ini. Menerusi laporan Sinar Harian, pihak polis sedang melakukan sias4tan berhvbung video viral tersebut. Kenapa tak pakai seluar? Saya terber4k dan terkenc1ng. Saya tak sihat. Saya […]

Continue Reading

Caprice minta ‘standby’, f0to imej ser4m cetvs tanda tanya- “Bersedia untuk kebenaran Malaysia”

NAMPAKNYA penyanyi rap Caprice terus-menerus mencetvskan tanda tanya tentang isu kebenaran yang diperkatakannya sejak dua minggu lalu. Tapi kali ini t1ndakan Caprice atau Ariz Ramli, 33, dilihat sedikit agr3sif dan memb1mbangkan apabila dia berk0ngsi foto imej ser4m. “Bersedia untuk kebenaran Malaysia. Persiapkan diri anda. Ia akan datang. “IbIis berb0h.ong, berpvra-pvra, dan memberikan janji-janji manis. Caprice […]

Continue Reading

“Kau Ni Patut Step D0wn Dah!”- Lana Nordin L4ntang, Mahu DG Hisham Let4k Jawatan

Perk0ngsian pelakon Lana Nordin di laman lnsta-st0ry nya pada Ahad tul4r di media sos!al apabila tangk4p layar perk0ngsian itu mendapat kec4man daripada orang ramai. Mahu DG Hisham Let4k Jawatan Berikutan kec3wa dengan peningkatan kes yang mend4dak terutamanya selepas negara mencatatkan angka j4ngkitan wab4k C0vid-19 tertinggi sebanyak 17,045 dan jumlah keseluruhan sudah melebihi 1 juta kes, […]

Continue Reading

(Video) Tular video menari2 di hotel masa PKP Ianggar S0P, Polis akan jalankan sias4tan

PIHAK polis kini sedang menyi4sat video yang tuIar yang memaparkan sekumpulan individu sedang menari di dewan sebuah hotel kerana meIanggar pr0sedur operasi standard (S0P) semasa Per1ntah K4walan Pergerakan (PKP). Ketua Polis Daerah Shah Alam Asisten Komisioner Baharudin Mat Taib berkata, majlis berkenaan dipercayai berlangsung pada bulan April. “Kami akan menyi4sat untuk melihat kesaIahan yang dilakukan. […]

Continue Reading

“KepaIa B4yi Dah Nak keluar Ni,”- Anggota Bomba Jadi ‘Bidan’ Sambut KeIahiran B4yi Di Balai Bomba

SHAH ALAM, 25 Julai – “Kepala b4yi sudah hendak keluar dah ni!” jer1tan seorang ibu yang berada dalam kesak1tan hendak meIahirkan anak semalam masih terng1ang-ng1ang dalam fikiran Pegawai Bomba Kanan II Nor Syuhadah Ahmad, 33, sehingga kini. PengaIaman menyambut b4yi perempuan di tempat duduk hadapan kereta di perkarangan tempat bekerja beliau di Balai Bomba dan […]

Continue Reading

“Drama Queen, kesian rakyat jadi m4ngsa”- TMJ k0men bila Syed Saddiq ‘live’ mohon sumbangan ikat jamin

NAMA Syed Saddiq Syed Abdul Rahman hangat diperkatakan selepas dia ditvduh pec4h amanah melibatkan wang berjumlah RM1 juta pada Khamis. Pada hari yang sama, Ahli Parlimen Muar berusia 29 tahun itu tampil menerusi siarai langsung (live) di Facebook dan Instagram, memohon sumbangan ramai bagi membantunya melunaskan wang ikat jamin berjumlah RM330,000. Laporan berita mengenai hal itu […]

Continue Reading