“Ya Allah PeIiharalah Anakku Selama Dia Berada Dalam R4himku..”- Bek4s Pengasuh Aafiyah HamiI Anak Pertama

Keluarga

Bekas pengasuh anak penyanyi terkenal Datuk Sri Siti Nurhaliza, Dayah Zubit memaklumkan berita gembira apabila dia kini sedang hamiI anak pertama.

Perkara tersebut dik0ngsikan Dayah menerusi IG TV di Instagram yang mana video tersebut antara lain memaparkan m0men reaksi si suami yang menyentvh hati sejurus mengetahui akan kehamiIannya.

Mengakui sama menyimpan video tersebut sebagai suatu yang istimewa, Dayah turut men1tipkan doa, moga-moga anak yang dikandvng berada dalam keadaan baik.

“Ya Allah, peliharalah anakku selama dia berada dalam rahimku, sihatkanlah dia. L1ndungilah dia & jauhkanlah dia daripda sebarang perkara yg tidak diingini.

“Sesungguhnya engkaulah yg maha menyembvhkan. Tiada penyembvhan selain penawarMu.

“Ya Allah, jadikanlah anak dalam kandvnganku ini anak yg soleh solehah, sihat sempurna akal fikiran, cerd1k, beriman, berakal & beramal soleh.

“Fas1hkan lidahnya untuk membaca AlQuran & hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW & segala puji bagiMu Ya Allah,” tulisnya pada ruangan komen bersama hashtag #RHjuniorcomingsoon#doakanyangbaikbaik.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MT11 🐝 (@dayahzubit)

Dayah Zubit sebelum ini menjadi perhatian peminat bintang berkenaan kerana dia antara individu kepercayaan dalam mengasuh anak suIung Siti dan suaminya, Datuk Khalid seawal keIahiran Aafiyah.

Bagaimanapun, selepas mendirikan rumah tangga, Dayah tidak lagi menjadi pengasuh kerana tinggal bersama dengan suaminya, Mohammad Ridzuan Razali di Terengganu yang merupakan pemain sayap pasukan bola sepak Terengganu FC II.

Sehingga kini, video berkenaan sudah pun menerima hampir 200,000 kali tontonan.

 

Sumber: Instagram Dayah Zubit, MH

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.