DitinggaI suami seawal usia 17 tahun, ibu muda ini tabah besarkan dua anak seorang diri

SETIAP pasangan suami isteri pasti menginginkan perkahwinan mereka kekal sehingga akhir hayat. Namun, tiada siapa yang mampu melawan takdir Allah apabila hubungan yang terbina pvtus di tengah jalan.

Begitulah nasib yang menimpa seorang wanita, Siti Aishah Ishak yang dicer4ikan suami pada usia 17 tahun.

Menerusi perkongsiannya di TikTok, Siti Aishah yang kini berusia 23 tahun mengakui dia mendirikan rumah tangga telah berkahwin pada usia 14 tahun dan mendapat cahaya mata pertama setahun kemudian.

Selepas dua tahun melayari bahteri sebagai pasangan suami isteri, dia disahkan meng4ndung anak kedua dan kali ini seorang puteri pula.

Pada usia kandungan tujuh bulan pula, Siti Aishah memberitahu dia telah dit1nggalkan suaminya sehingga terpaksa mencari rezeki dan membesarkan anak-anaknya seorang diri.

Menurutnya, anak-anaknya yang kini berusia lapan dan enam tahun masih belum bertemu bapa mereka yang mengh1langkan diri sampai sekarang.

Perkongsian Siti Aishah mendapat pelbagai reaksi positif dari netizen yang rata-rata memuji kecekalannya dalam mengharungi kehidupan sepanjang bergelar ibu tunggal selain turut mend0akan agar dia sentiasa kuat menghadapi ujian daripada Allah SWT.

 

Sumber: wowberita, soyalemon

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf