(Video) Gadis Akui Masuk Kel4b Malam, Nak Layan Muzik & Minum MiIksh4ke Je..

Seorang gadis berh1jab di Indonesia dikec4m w4rganet selepas memuat naik satu video di aplikasi TikTok dengan meng4ku berada di dalam sebuah kel4b malam bersama dua orang rakannya yang juga memakai berh1jab.

Menerusi r4kaman video tersebut, @nadiatur_rizki berkata dia hanya mahu menikmati minuman miIksh4ke coklat sambil berh1bur dengan persembahan ‘l1ve’ daripada pemuzik di tempat tersebut.

Video yang dik0ngsi

@nadiatur_rizki

✌🏻 #RejekiWOW #PUBGMB3AT #fyp #fypシ #bali #fypbali #xyzbca #racunshopee

♬ FYJL by Noise Remix – hbrp

Orang lain berj0get, kita cuma nyanyi. Orang lain pesan minuman beralk0.hol, kita pesan miIksh4ke. Orang lain pulang atas jam 12 tengah malam, kita jam 10 dah cabvt,” tulisnya pada video berdurasi 19 saat itu.

T1ndakan tersebut mengundang rasa beng4ng ntizen yang menyifatkan kumpulan gadis itu sengaja menjatvhkan m4ruah wanita bertvdung selain boleh mendatangkan f1t.nah terhadap agama Islam.

L4par perhatian ke ni…

Pergi kel4b dengan h1jab?

Kan boleh lep4k kat kafe biasa

Elak la f1t.nah

Tak payah pergi situ, nanti terg0da

Persembahan muzik pun ada kat kafe!

Namun begitu, ada juga segelintir individu mengatakan tempat dikvnjungi gadis terbabit adalah kafe biasa yang mempunyai ‘v1bes’ kel4b malam selain mungkin sekadar ‘c0ntent’ untuk meraih perhatian semata-mata.

 

Sumber: TikTok @nadiatur_rizki, BD

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf