“Hanya mampu lihat dari jauh..”- Wanita t4bah bawa anak kecil ke majlis perkahwinan bek4s suami

Benarlah orang kata, bercerai tidaklah bermaksud perlu bermusuhan. Apa yang perlu dilakukan adalah dengan memandang ke depan dan meneruskan kehidupan yang baharu.

Baru-baru ini, seorang pengguna Tiktok bernama Ieda Zulkifli telah menarik perhatian ntizen apabila menghadiri majlis perkahwinan bek4s suami bersama anaknya yang masih kecil.

@puteribunga89

selamat pengantin baru awk… semogabahagia. #bahagiabukanmilikku

♬ bunyi asal – Ieda Zulkifli – Ieda Zulkifli

Ieda juga sempat bergambar bersama bekas suaminya sebagai tanda kenang-kenangan.

Apa yang mervntun hati apabila wanita ini hanya mampu melihat dari jauh bekas suami dan isteri barunya yang sedang makan beradab.

Menerusi kapysen yang ditulis pada video, Ieda berd0a agar bekas suaminya itu diberi kebahagiaan yang berpanjangan selain berharap agar insan itu mampu menjaga isteri barunya dengan sebaik mungkin.

Bercerita dengan lebih lanjut, Ieda menjelaskan bahawa dia dan bekas suami telah bercer4i sebaik sahaja melah1rkan anak kedua.

Walaupun j0dohnya tidak panjang, Ieda redha dengan takd1r dan ketentuan yang telah ditetapkan olehNya.

Tambahnya, dia langsvng tidak menganggap bek4s suaminya itu sebagai mvsuh sebaliknya mengharapkan kebahagiaan buat insan tersebut.

Sementara itu, ntizen mend0akan agar Ieda sentiasa t4bah dan kuat mengharungi uj1an hidup.

Mereka turut berharap agar dia juga mendapat kebahagiaan yang diimpikan suatu hari nanti.

Keep strong sis…

Awak kuat sis.. kalau saya tak mungkin..

Sumber: CC

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.