Harris Anuar Dikatakan Berpesta Di Langkawi, Ini Jawapan Pihak Pengurusan Beliau

Selepas disahkan p0sitif Cov1d-19, pelakon Harris Annuar terpalit pula dengan spekvlasi berparti di sebuah hotel terkenal di Langkawi.

Bagaimanapun, pihak pengurusannya, Absolut Management tampil menaf1kan dakw4an terbabit dan memaklumkan Harris sentiasa mematuhi SOP sepanjang bercuti di pulau terbabit.

“Pihak pengurusan ingin meny4ngkal bahawa ada spekvlasi yang mengatakan Harris Annuar berpesta di Dash Hotel dan ia adalah tidak benar.”

Sepanjang di Langkawi, Harris telah mengamalkan SOP dan memakai pelitup muka sepanjang masa serta mengimbas MySejahtera setiap kali ke tempat-tempat yang dilawati.

“Pihak pengurusan juga mengesahkan Harris tidak pernah pergi ke mana-mana pesta atau tempat ses4k,” tulis kenyataan media yang dikongsikan di Instagram pelakon itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BANGKITBOTAK (@harrisannuar)

Dalam pada itu, pengurusannya turut menyenaraikan lokasi-lokasi sekitar Langkawi yang telah dikunjungi Harris dari 26 Disember 2020 hingga 2 Januari 2021

Justeru, pengurusan Harris menggesa dan menasihati orang ramai agar tidak mengeluarkan kenyataan yang tidak tepat mengenainya Sebaliknya memberikan ruang kepada Harris untuk berehat dan mendoakan pelakon terbabit kembali pulih.

“Aboy Pun M4ngsa Bukan Penjen4yah …” – Pert4hankan Adik, Nadia Annuar Minta Harris Abai Komen ‘Ped4s’ Netizen

"Aboy Pun Mangsa Bukan Penjenayah ..." - Pertahankan Adik, Nadia Annuar Minta Harris Abai Komen 'Pedas' Netizen

Dalam pada itu, pengacara Nadia Annuar, 36, mengingatkan adik lelakinya, aktor Harris Annuar, 28, supaya meng4baikan komen-komen neg4tif daripada n4tizen.

Menurut Nadia, Harris bukan penjen4yah tetapi salah seorang m4ngsa yang mendapat jangk1tan C0vid-19 daripada orang lain.

“Aboy jaga diri baik-baik ok. Semoga cepat sembuh. Biarlah orang nak kata apa. Aboy pun m4ngsa.

“Bukan penjen4yah yang memulakan v1rus ni. Aboy pun dapat jangk1tan daripada orang lain tapi tak meny4lahkan siapa-siapa,” tulisnya di ruangan komen Instagram (IG) Harris.

Dalam pada itu, pemilik nama Nadia Shahrul Annuar turut menasihati semua pihak supaya bercakap yang baik sekaligus mengh4diahkan d0a.

“Untuk yang lain anda juga mungkin sudah dikelilingi dengan orang yang ada jangk1tan tapi kita tak sedar.

“Jadi pilihlah untuk berkata dan d0a yang baik-baik ok. Esok lusa mungkin giliran anda yang menag1h doa dan kata-kata yang baik dari orang di sekeliling anda,” tulisnya lagi.

Menjengah di ruangan komen, rata-rata pengikut memahami dengan situasi yang dihadapi Harris sekarang ini.

@lovely_ida: Faham rasa perasaan dia bila kita positif. Orang memang pandang kita semacam. Keluarga dan orang sekeliling kena banyak bagi sokongan sebab kita pun taktau punca berjangkit dari mana. Semoga semua baik-baik belaka.

@noranizaabdaziz: Betul tu kita tak minta. Kita pun tak tahu. Kita dah jaga. Kalau Allah dah pilih kita, kita nak buat macam mana. Kena redha. Ada hikmah Allah pilih kita. Yang pernah kena ‘swab test’ ja faham macam-macam.

@aswattdniel_: Semoga dipermudahkan segala urusan,” antara komen-komen yang ditulis.

Sebelum ini, finalis Hero Remaja 2017 memaklumkan bahawa dirinya positif jangkitan C0vid-19 selepas menjalani ujian saringan yang pertama.

Sumber: Gempak

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.