Ibu Cek1k Dan Pij4k Leher Anak Sampai Pengs4n Sambil Buat Panggilan Video Dgn Suami Gara-gara Ini…

Keluarga Luar Negara Viral

CEK1K sampai pengs4n dibuatnya! Allahu.. mana agaknya letak pert1mbangan dan per1kemanusiaan seorang ibu terhadap anaknya sehingga terg4mak berkelakuan begitu.

Itulah yang berlaku di Thailand baru-baru ini yang mana gara-gara ber4ng kerana si suami tidak menjawab pangg1lan telefon, si ibu terg4mak mencek1k dan mem1jak leher anak kandungnya.

Lebih mengejvtkan, wanita tersebut melakukan aksi tidak berper1kmanusiaan itu sambil membuat panggilan video dengan suaminya. Kej4m sungguh!

Akibatnya, kini r4kaman video tersebut juga terseb4r dan telah tular di media sosial sehinggakan mencetvskan rasa tidak senang dalam kalangan w4rganet.

Memang tak disangka seorang ibu mampu bertindak seperti itu terhadap anak kandungnya yang cuma berusia tiga tahun.

Memetik laporan World Of Buzz, wanita berkenaan nek4d bertindak sedemikian kerana ber4ng si suami yang bekerja di Bangkok tidak menjawab panggilan telefonnya sebelum ini.

Akibat tidak berfikir panjang, wanita ini kemudiaannya menggunakan anaknya sebagai ‘umpan’ bagi men4kutkan dan membuatkan suaminya rasa bers4lah.

Setelah suaminya menjawab panggilan telefon, dia kemudian terus mend3ra anaknya secara fiz1kal dan kelihatan kanak-kanak mal4ng itu sudah menang1s dan menjer1t kesak1tan selepas lehernya dicek1k dan dip1jak oleh si ibu bern4fsu bin4tang!

Ibu cekek anak sampai pensan sambil buat panggilan video dengan suami

Namun si ibu langsung tidak mengh1raukan rayuan anaknya malah dia terg4mak menyuruh anaknya melutut semata-mata mahu mena1kkan kem4rahan si suami.

Namun, tidak lama kemudian, kanak-kanak m4lang itu akhirnya pengs4n dan dilihat tidak dised4rkan diri.

Setelah r4kaman itu tular, ahli keluarga suaminya yang men0nton telah membuat laporan polis dan segera mengambil kanak-kanak mal4ng itu dari si ibu untuk dijaga sementara kes disi4sat.

Ibu cekek anak sampai pensan sambil buat panggilan video dengan suami

Menurut sumber, pasangan itu juga mempunyai seorang lagi anak yang berusia satu tahun dan kini dijaga oleh ibu bapa wanita berkenaan.

Wanita ini juga dikatakan telah meminta maaf dan meng4ku bers4lah atas t1ndakannya itu tetapi keluarga mertuanya enggan memaafkan sebaliknya mereka menyerahkan segalanya kepada kepada pihak berkuasa.

Ibu cekek anak sampai pensan sambil buat panggilan video dengan suami

Kes itu juga kini masih lagi dalam sias4tan dan wanita terbabit telah did4kwa kerana melanggar Akta Perlindungan Anak dan bakal dibicarakan untuk dikenakan hvkuman terhadap perbuatannya.

 

Sumber : World Of Buzz, Sinar Harian Plus

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.