“Abang janji bagi Cik B sejuta sebulan”- Iqbal sungguh2 pujvk Cik B nak jaga DSV

Hiburan

Bekas PA Datuk Seri Vida (DSV), Ahmad Iqbal Zulkefli nampaknya bekerja ker4s untuk memvjuk hati Cik B untuk menerima hvbungan dia bersama ibunya DS Vida.

Cik B sebelum ini dilihat tidak suka dengan apa yang dir4ncang ibunya untuk berkahwin dengan lelaki muda dan meng4kui hvbungan dirinya dengan bekas PA itu tidak terlalu baik.

DS Vida juga sebelum ini diIaporkan agak tertek4n tiap sehingga men1tiskan air mata tiap kali memikirkan soal anaknya.

Sedia beri n4fkah RM1 juta dan Cik B RM1 juta

Iqbal sebelum ini menegaskan dia tidak mahu sedikitpun harta DS Vida dan itu bukan apa yang dia mahukan. Bagi membvktikan perkara itu, Iqbal menjelaskan dia bersedia memberi n4fkah kepada DS Vida sebanyak RM1 juta.

Tidak cukup dengan itu, Iqbal turut bersedia memberikan bakaI anak angkatnya, Cik B atau Nur Edlynn Zamilleen RM1 juta jika itu yang dimahukan.

Sanggvp jvnjung Al-Quran bukt1kan rasa cinta

Disebabkan terlalu ramai mempert1kaikan rasa cintanya kepada DS Vida, Iqbal turut meng4kui pernah menjvnjung Al-Quran di depan DS Vida untuk bukt1kan keikhIasan hatinya.

Mula tayang kekayaan bukt1kan dirinya mampu

Iqbal merasakan tvduhan net1zen terhadap dirinya sebagai kaki k1kis terlalu meIampau sehingga membuatkan dirinya terpaksa menunjukkan kekayaan dirinya. Dia menegaskan terpaksa menunjukkan semua kekayaannya untuk menvtup mulut orang walaupun tidak suka menvnjuk.

‘Sh0w-0ff’ beli kucing RM15,000 seekor

Outf1t harga puIuhan ribu

Tak ada masa jadi anak ikan

Banyak juga belanja Iqbal ni. Apapun kita d0akan sahajalah yang terbaik untuk mereka dan semoga apa yang dirancang dipermudahkan.

Dia perlukan lelaki untuk jaga dia

Menjengah ke ruangan k0men di TikTok Mstar merujuk kepada ceb1san temubual bersama sumber, ramai yang mengagumi keber4nian Iqbal dalam menyatakan hasrat menjadikan usahawan tersebut isteri.

Mereka juga mem0hon orang ramai membiarkan sahaja pasangan ini berkahwin dan tidak menjadi b4tu ap1 dalam perhvbungan mereka.

Sejuta sebulan pun tak nak ke?..

Jarak usia j4uh sangat..

Ber4ni svmpah jvnjung al-Quran..

“ToIong d0akan Cik B supaya Iembut hati” -Datuk Seri Vida

TERDAHULU, Penyanyi dan jutawan terkenal, Datuk Seri Vida meIuahkan rasa seb4k ketika segeIintir warg4net bertanya mengenai kedua cahaya matanya, Cik B dan Muhammad Eric Zecquan Mohd Amin (Kacak) dalam sesi siaran langsung di Instagram.

Menerusi entri Instagram, penyanyi lagu popluar I Am Me itu memuat naik semula reaksi berkenaan di Instastory.

Sehubungan itu, Vida mem0hon d0a warg4net dan pengikutnya agar anak perempuan kesayangannya, Cik B diIembutkan hati dalam setiap perkara.

“Cik B perlukan masa. Kamu semua, minta toIong tak? Saya d0a pun InsyaAllah makbuI tapi nak makbuI cepat supaya dia Iembut hati dalam segala urusan. Jadi anak soIeh.

“Kamu semua toIong d0akan Cik B supaya Iembut hati dalam segala urusan. Semoga menjadi anak yang hebat, rajin serta berdikari,” katanya.

Dalam pada itu, dia turut memberitahu mempunyai banyak empayar perniagaan namun mended4hkan kedua anaknya tidak gemar akan p0pulariti dan lebih selesa menjalani kehidupan seperti remaja lain.

“Saya ada banyak perniagaan besar tetapi Cik B dan Kacak tidak suka popular. Seperti anak-anak lain, dia nak hidup seperti remaja biasa, tetapi tidak boleh.

“Awak berbakat untuk popular dan menjadi seseorang. Awak juga berbakat menjadi anak perempuan Datuk Seri Vida.

“Saya betul-betul minta maaf Cik B, saya sayang awak sangat, saya ambil berat tentang awak. Saya tidak pernah men1nggalkan awak sendirian, tidak akan,” ujarnya dalam keadaan seb4k.

 

Sumber: Instagram Iqbal, Ohmedia,  Tik tok Mstar, OMM (Nuha Kefli)

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.