Gurau isu cvrang Shuk Sahar, Issey m0hon maaf – “Rapat bukan tiket utk saya cakap begitu”

Issey dan Shuk berkawan rapat sejak lapan tahun lalu.

PENYAMPAI radio dan peIawak, Issey mem0hon maaf gara-gara gurauan k4sarnya terhadap peIawak Shuk Sahar menerusi r4kaman program I Can See Your Voice musim keempat yang ditayangkan pada Ahad lalu.

Menurut Issey atau nama sebenarnya, Fazlisham Mat Hussin, 34, dia mengakui tidak sepatutnya mengeluarkan kata-kata ‘awak pernah cvrang saya tak pernah’ sebagai membaIas gvrauan Shuk terhadapnya sebelum itu.

Awak Pernah Curang, Saya Tak.” Issey Dengan SeIamba S0und Shuk Dalam lCSYV – Citer Maya

“Saya dan Shuk memang rapat dari dulu, sejak 2013 lagi kami memang dah berkawan baik. Kami dah biasa kalau bergvrau memang k4sar sedikit.

“Cumanya saya nak minta maaf pada net1zen dan sesiapa yang menonton program tersebut, saya akvi ia memang kesiIapan saya sebab bergvrau benda macam itu secara umum.

“Rapat bukan tiket saya gvrau begitu depan umum sebab takvt orang akan saIah faham, “ katanya ketika dihubungi mStar.

syuk 1

Antara sedvtan video program I Can See Your Voice yang dih0skan Shuk Sahar dan Sean Lje.

Video babak gvrauan antara Issey dan Shuk menjadi tuIar di laman perkongsian video TikTok sebaik program itu selesai bersiaran pada Ahad.

Issey juga berkata sebaik siaran program itu tamat, dia terus menghubungi Shuk untuk meminta maaf di atas keterIanjurannya.

“Lepas program habis ditayangkan, saya terus call untuk minta maaf dengan Shuk. Tapi Shuk okay sahaja, kami siap geIak-geIak lagi.

Saya dan Shuk memang rapat dari dulu, sejak 2013 lagi kami memang dah berkawan baik. Kami dah biasa kalau bergvrau memang k4sar sedikit.

ISSEY

PENYAMPAI RADIO, PELAWAK

“Sama juga masa waktu r4kaman program itu pada April lalu, memang kami dah biasa bergvrau macam itu… saling us1k-mengvsik satu sama lain.

“Memang sp0ntan terkeluar ayat itu untuk mengus1k dia dan memang saya akan lebih berhati-hati lepas ini kalau nak bergvrau depan orang ramai, “ katanya.

Mengakui susuIan ins1den itu, ruangan k0men di Instagramnya dihujani k0men kec4man daripada net1zen, Issey berkata dia mengambil pendekatan untuk membiarkan sahaja perkara tersebut.

Sehvbungan itu, Issey juga penyampai radio Suria FM berharap net1zen tidak lagi memperbesarkan perkara itu.

“Saya harap dengan penjeIasan ini semua faham dan ambil maklum. Tidak ada lagi k0men yang bukan-bukan ditujukan pada saya atau Shuk. Lagi pula saya pun sudah minta maaf pada Shuk.

“Secara peribadi, saya menjadikan perkara ini sebagai pengajaran. Saya akan lebih berhati-hati pada masa akan datang,” katanya

isseyPerk0ngsian Issey di Instagramnya.

“Memang banyak komen kec4man yang saya terima, tapi ada satu komen sahaja saya baIas yang mana saya minta maaf dan akui itu memang kesiIapan saya.

“Saya baca semua k0men, bukan tak baca… tapi nak buat macam mana benda dah jadi. Perkara ini buat saya jadi lebih berhati-hati lagi selepas ini kalau nak bergvrau secara terbuka dengan kawan-kawan baik saya, “ ujarnya.

Rasa bersaIah, sampai d0a sebut nama Shuk

“Saya cuma nak mainkan karakter yang nampak macam j4hat dan n4kal, tapi tak sangka pula macam dah terlebih j4hat. Minta maaflah kepada mana-mana pihak yang rasa ia satu perbuatan tak wajar.

“Saya pun sudah minta maaf dengan Shuk sendiri dan kami okey. Dia pun gelak-gelak sahaja. Tapi tak din4fikan, tak boleh buang rasa bersaIah itu bila jadi macam ini. Saya sampai masa s0lat, minta doa dan sebut nama Shuk supaya dia tidak dibeIenggu dengan isu ini.

“Harap selepas ini tidak adalah yang cuba meman1pulasikan isu ini ya. Saya kas1han dengan Shuk. Minta maaf sekali lagi ya,”

Sebelum ini, Shuk did4kwa berlaku cvrang dan mempunyai hvbungan dengan seorang wanita yang dikenali sebagai Fara Salleh.

Kisah tersebut turut memberi 1mpak terhadap kerjaya Shuk sebagai penyampai radio apabila perkhidmatannya telah dit4matkan pada Februari lalu berikutan isu berkenaan.

Shuk mendirikan rumah tangga dengan isteri, Rossalennah Natassyiah Asshaferah pada 2015 dan dikurniakan dua c4haya mata perempuan iaitu Nur Qurratu Ain, 4, dan Nur Assyifatu Aimi yang kini berusia setahun.

‘Awak pernah cvrang, saya tak pernah’ – Issey

“Awak pernah cvrang saya tak pernah.”

Itu ayat ‘makan dalam’ penyampai radio dan pengacara terkenal, Issey Fazlisham terhadap bekas penyampai radio sens4si, Shuk Sahar dalam program I Can See Your Voice Malaysia yang disiarkan tempohari.

Sebelum itu, Shuk memuji kesetiaan Issey terbabit dalam program ICSYVM dan telah menunjukkan satu perubahan ketara pada dirinya.

“Pertama sekali saya ucapkan terima kasih sebab awak tvnjuk setia dengan program ini dan buat dua perubahan sejak datang sini. Sebelum ini dvda, sekarang suami orang,” puji Shuk santai.

Namun selepas itu suasana bertukar menjadi r1uh-rendah dengan pujian’ tambahan oleh Issey secara seIoroh.

Meninjau ruangan media sosial di TikTok, Twitter dan Instagram sejak video itu tuIar, rata-rata peminat dan penonton hiburan terhibur dengan ‘us1kan’ Issey terhadap rakannya.

Begitu pun, ada juga net1zen yang kurang senang dengan gur4an Issey.

“Sebaiknya jangan ungkapkan perkara itu di khalayak ramai. Dengan tak sedar kita sudah menga1bkan, walaupun itu hanya gur4uan,” komen penonton di TikTok.

 

Sumber: mStar, UTUSAN ONLINE

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf