(Video) “Cuba teka yang mana isteri b0ngsu?”- Bawa keluar 3 isteri serentak, hebat bang!

Bila dengar je perkataan p0l1gami, k0nfem ramai perempuan yang tak bersetuju ataupun makan hati dengan perkataan tu.

Memang jaranglah kita dengar yang ada perempuan sanggvp dim4dukan. Bukan setakat tak sanggvp, kalau ada pun yang sanggvp, belum tentu akan jadi rapat dan boleh keluar sekali.

Tapi lain pula cerita kalini, baru-baru ni viral di Tiktok tentang seorang lelaki ini yang dikatakan mempunyai tiga orang isteri dan berjaya membuatkan ketiga-tiga isterinya rapat seperti BFF. 

Rapat macam BFF

@zizahmardhiah

Reply to @inaraamani23 ada nak cukup kan quota ke? Btw follow lah tiktok madu Saya @ujieeeemanjaaa @niesaaaaa__

♬ Rude Remix – DRXML

Seperti yang kita tahu, memang jarang kita dengar yang perempuan sanggup hidup berm4du, namun yang menarik perhatian orang ramai adalah apabila ketiga-tiga isteri kepada lelaki ini rapat semacam dan kelihatan seperti mereka tidak mempunyai masalah untuk hidup berm4du.

Menerusi perk0ngsian dari akaun Tiktok, Zizah Mardhiah. Dia telah memuatnaik video bersama dua m4dunya yang keluar bersama suami.

Di dalam video tersebut, Zizah siap mengatakan yang suami mereka itu biasa-biasa sahaja, tapi yang paling penting adalah suaminya itu pandai berlaku adil keatas ketiga-tiga isterinya.

Bukan itu sahaja, Zizah juga ada berk0ngsi video yang lainnya dan mengatakan yang mereka bahagia bersama suami tercinta dan mereka meminta agar orang ramai untuk mend0akan kan kebahagiaan mereka dunia dan akhirat.

Wah, hebat betul suami dia, dahlah ketiga-tiga isterinya semua cantik-cantik belaka. 

@zizahmardhiah

Cuba teka mana madu bongsu? #salamramadhan #fypシ #fyp #madutiga #zizahmardhiah

♬ Mabuk Lagi (Remix) – syhhafiq

“Sharelah video kahwin, bagi perempuan lain tahu betapa indahnya m4du”

Manakala diruangan komen pula, video tersebut telah mengundang pelbagai reaksi daripada netizen, tetapi rata-rata darinya semua seronok melihat keakraban antara mereka bertiga dan siap minta untuk berkongsi video perkahwinan supaya wanita-wanita lain diluar sana tahu betapa indahnya hidup berm4du.

Boss kahwin 4, isteri semua satu pejabat

Betul ke ni? Cuba tunjuk gambar kahwin, nak tahu juga macam mana boleh dapat sekali 3

Bagaimanapun, ada juga netizen yang tidak mempercayai akan video tersebut dan mengatakan yang itu hanyalah sekadar untuk konten sahaja.

Dalam pada masa yang sama ada juga yang mengatakan tidak semua perempuan layak untuk dibuat m4du dan ramai juga yang mempersoalkan sama ada video tersebut betul ataupun hanya sekadar gurauan. Betul atau tidak, mereka bereempat lebih tahu.

Terbaru: Hanya sekadar content suka-suka.. tak sangka viral

@zizahmardhiah

Reply to @trollfootballer Thank you untuk comments positive & sorry untk comments negative ❤️ #zizahmardhiah #fypシ #esekeli #madutiga

♬ original sound – bungaa – Tik Toker

 

Sumber: Tiktok Zizah Mardhiah, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf