(Video) Demi ViraI & PopuIariti? Gadis ‘Gedik’ SeIamba J0get Depan Pasukan Tentera

Zaman serba v1ral ini, tidak din4fikan segelintir individu sanggup membuang rasa maIu asalkan mendapat pujian dan perhatian daripada manusia dengan melakukan perkara yang tidak mencerminkan keperibadian diri.

Baru-baru ini, tuIar sebuah video di media sosial memaparkan seorang gadis berhijab di negara seberang selamba melakukan aksi j0get di hadapan sekumpulan Tentara Nasional Indonesia (TNI) sehingga mengundang kec4man w4rganet.

Rakaman video berdurasi 29 saat itu dimuat naik oleh gadis tersebut @riweuhmom di platform TikTok miliknya sebelum dik0ngsi semula di laman Instagram @pararaider_infanteri.

“Jangan dit1ru aksi ini ya, ini namanya merendahkan diri sendiri,” tulis kapsyen posting tersebut.

R4kaman video berkenaan memaparkan sebuah pintu gerbang yang bertulis ‘Akademi Militer’ sebelum gadis itu tiba-tiba menampilkan dirinya di dalam kamera.

Tidak lama kemudian, gadis yang mengenakan pakaian berwarna merah jambu dan memakai pelitup muka itu dilihat mula melakukan aksi tarian dengan membelakangi beberapa anggota TNI yang berada di atas trak tentera.

Bukan itu sahaja, video dengan lagu latarbelakang Astronaut In The Ocean nyanyian Masked Wolf itu merancakkan lagi situasi apabila dia bertindak mengekori seorang anggota TNI yang sedang berjalan memasuki pintu bahagian hadapan trak tersebut.

Bagaimanapun, anggota TNI terbabit hanya melemparkan senyuman dan seolah-olah ‘maIas melayan’, sama seperti pasukan berada di atas trak yang dilihat tidak memberikan sebarang reaksi terhadap aksi tarian itu.

Selain dikec4m warganet ibarat hilang sifat maIu kerana terkinja-kinja di hadapan sekumpulan lelaki, gadis berkenaan juga disifatkan tidak menghormati pasukan pakaian seragam itu yang sepatutnya dipandang tinggi oleh rakyat.

Difahamkan, @riweuhmom yang mempunyai lebih sejuta pengikut di TikTok sememangnya kerap memuat naik video aksi tariannya di beberapa lokasi ‘random’ di hadapan orang ramai.

Antara reaksi ntizen

Dia joget aku yang maIu..


 

Sumber: Instagram @pararaider_infanteri Borak Daily

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf