(Video) Detik s4yu dan h1ba ketika Hakim jatuhkan hvkuman penj4ra kepada remaja aut1sm

Jacob Matthew Morgan berusia 17 tahun didapati bers4lah memb4kar rumah dan menyebabkan kem4tian adik tirinya berusia 14 bulan. Jacob dan keluarganya t1nggal di R0ck Hill, Carolina.

Semasa kejadian ibu bapa Jacob  keluar dan men1nggalkannya bersama dengan adiknya Joshua.

Menurut pihak mahk4mah, keb4karan berpvnca Jacob bermain lilin lalu memb4kar selimut Joshua. Pihak pend4kwa menyatakan, Jacob memiliki telefon bimbit tetapi dia tidak menggunakannya untuk meminta pert0longan.

Jacob dip4ksa untuk meng4ku atas perbuatannya.

Jacob berkata, dia sayangkan Joshua. Tidak mungkin dia menced3rakan Joshua, kerana Joshua adalah satu-satunya adiknya. Ibu Jacob, Puan Dover Hill turut meny4ngkal keputusan mahk4mah yang menyatakan anaknya bers4lah.

Sedangkan dia mengetahui anaknya sangat menyayangi adiknya dalam masa yang sama dia merupakan g0longan kvrang upaya.

Menurut ibunya, Jacob memiliki hati yang lembvt.  Dia berkata ‘Bagaimana kamu (mahk4mah) menyatakan dia (Jacob) bers4lah sedangkan men4ngis ketika men0nton filem Disney?

Bagaimana kamu (mahk4mah) mengatakan dia (Jacob) bers4lah sedangkan dia menelefonku ketika di tempat kerja men4ngis ketika s4lah seekor kucingnya m4ti?’

K0muniti sekitar juga turut bersama-sama menandatangani pet1syen memb4ntah keputusan hakim. Walau bagaimanapun, hvkuman penj4ra terhadap Jacob tetap dijalankan.

Jacob yang ditvduh menyebabkan keb4karan dan mengak1batkan kem4tian b4yi Joshua telah dipenj4ra selama 15 tahun.

Saksikan detik s4yu ketika hakim membacakan hvkuman kepada Jacob.


Sumber: cr1melibrary.com

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf