Nasib baik bek4s isteri datang pvjuk.. tak jadi terjvn

RAWANG – Seorang wanita berjaya memvjuk bek4s suaminya yang mahu terjvn dari jambatan Rawang Bypass pada ketinggian kira-kira 100 meter pada Jumaat.

Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Arifai Tarawe berkata, pihaknya menerima panggilan kecem4san pada jam 1.30 petang dan bergeg4s ke tempat kejadian bersama anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Rawang.

Menurutnya, lelaki berusia 50 tahun itu didapati sedang berdiri di atas pembahagi jalan sambil berp4ut pada tiang lampu jalan ketika pasukan penyel4mat tiba.

Lelaki yang menghadapi masalah rumah tangga itu berdiri di atas pembahagi jalan sambil berpaut pada tiang lampu.

“Pihak polis dan bomba berusaha memvjuknya namun svspek enggan memberikan kerjasama dan mengugvt akan terjvn.

“Ketika dalam proses memvjuk, datang seorang perempuan yang mend4kwa bek4s isteri svspek hadir untuk memvjuk svspek. Svspek akhirnya berjaya dipvjuk,” katanya dalam satu kenyataan pada Jumaat.

Katanya, sias4tan mendapati svspek bert1ndak demikian selepas menghadapi krisis rumah tangga bersama bek4s isteri selepas bercer4i pada Januari lalu.

Lelaki tersebut ditenangkan oleh anggota polis, bomba dan bekas isterinya di lokasi kejadian. Foto: Gambar tular. Lelaki tersebut ditenangkan oleh anggota polis, bomba dan bek4s isterinya di lokasi kejadian. Foto: Gambar tular.

“Svspek yang baru berhenti kerja sebagai pemandu peribadi dalam usaha memvjuk bek4s isteri untuk rvjuk semula.

“Ia adalah perkahwinan kedua svspek selama empat tahun dan tidak dikurniakan zur1at,” katanya.

Tambahnya, suspek dit4han dan akan direm4n pada Sabtu untuk sias4tan lanjut di bawah Sksyen 309 K4nun Kes3ksaan.

 

Sumber: Sinar Harian

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.