“Lem4h kaki dgr risik0 Kakak..”- Wanita dipvkul suami hingga k0ma bakaI bersaIin, adik ded4h risiko2 perlu diterima

Kisah seorang wanita yang menjadi m4ngsa beIasahan suami sehingga k0ma pada  pertengahan tahun ini dimaklumkan bakal meIahirkan zvriat pertamanya tidak lama lagi.

Jahidah Nordin yang kini berada dibawah jagaan keluarganya  telah mengalami keced3raan  ser1us di bahagian kepaIa selepas disy4ki dipvkul suami pada 4 Mei 2021.

Terkini] 'Badannya Seperti Robot' Jahidah Masih Koma, Kandungan Sudah Masuk 7 Bulan – Berita Ku

Doktor beritahu risiko2

Menerusi TikTok adik kepada wanita itu, kakaknya sedang menanti hari untuk bersaIin selepas kandvngannya mencec4h usia 9 bulan.

Namun, dalam perk0ngsian terbaru @zaihzara15, mereka sekeluarga berasa h1ba selepas doktor memaklumkan beberapa kemvngkinan yang akan terjadi ketika kakaknya bersaIin nanti.

Menerusi kapysen yang disertakan @ziahzara15, dia menyatakan yang ada beberapa r1siko yang perlu ditanggvng seperti resp1ratory distress, pend4rahan, card1ac arr3st dan juga kem4tian.

Perkembangan terkini Jahidah

Pastinya berita itu membuatkan mereka berasa r1sau kerana tidak lama lagi tarikh Jahidah akan meIahirkan akan tiba. Setakat ini, adiknya kerap memuat naik perkembangan terkini wanita tersebut yang masih lagi sep4ra sed4r dengan k0ndisi terbaring sahaja di atas katil.

Sem0ga semua urusan dipermvdahkan

Sehvbungan dengan perk0ngsian tersebut, rata-rata w4rganet telah meninggalkan k0men dengan mend0akan agar urusan Jahidah dipermvdahkan dan berharap agar keaja1ban berlaku supaya dia sihat seperti sedia kala.

Mereka juga turut meminta ahli keluarga terus kuat menempuhi dvgaan hebat ini dan reda dengan sebarang kemvngkinan pada masa akan datang.

Reda dengan apa jva keadaan..

Semoga akak ku4t hadapi ini semua..

 

Sumber: TikTok @ziahzara15, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.