“Kalau dia nak kahwin lain sila kan..”- Isteri Dai Farhan Kongsi Gambar Berpeluk Dengan Fatin, Redha Jika Suami Nak P0ligami.

Hiburan

Setelah berbulan isteri kepada ustaz Farhan , Noorainul Naqim Mohd Radzi atau lebih dikenali dengan nama Dr. Airen menutup komen di laman IGnya

Baru-baru ini beliau membuka semula ruangan komen dan berkongsi gambar bersama  Eyra anak bekas isteri suaminya Fatin.

Bila boss cilik mai lawat tapak  hbs semua dia tawaf check.. Bos kecek ni cerewek n garang tau ada je xkena ..

Moga eyra akn membesar jd ank yg solehah dan berjasa pada walid dan ummi serta membawa kebaikan pd semua..

doa mama xkan pernah putus utk ank2 mama ni wlp kehadiran mama merubah sedikit kehidupan eyra tp inshaallah mama akn buat apa sj utk pastikan eyra dan baby fahim sentiasa bahagia dgn walid dan ummi nt ye..

pic ni akn jd kenangan bt mama dan eyra yg mn eyra adalah sebahagian dr kebahagiaan dan kejayaan mama, walau apa yg bakal mendatang eyra dan baby fahim tetap ank mama dunia akhirat..mama syg smua 10 org ank2 mama sgt2..

 

Beliau juga menjawab kecaman dari netizen yang mula menbanjiri ruangan komen tersebut.

Tidak lama selepas itu Dr erin pula memuat naik gambar berpelukkan bersama bekas madunya Fatin serta memuji sikap suaminya itu.

Wahai zaujku @farhanmutawwif Engkaulah seorg manusia yg boleh memberikan jwpan dr ramai2 ust yg sy pernah tanya dari segi agama kenapa sy harus trima berpoligami pd awal perkenalan..suamiku inilah manusia yg blh menjawap semua persoalan ku dan mengubah hati dan akalku tentang knp org perempuan kena sakit hati dlm bab ni mcm xadil je..

apa perasaan lelaki kalau perempuan dia ada laki lain mesti sakit kan..tp ayg blh memberikan jwpan yg boleh membuka hati sy utk berpoligami ketika itu wlp sy seorg anti poligami..xmungkin sy berkongsi suami dgn org lain sy rela menjanda 100kali pun..biarla org nk kata sy atur laki dlm hidup sy, janji sy xshare dan xamik laki org, sy xkisah keje siang malam utk bsrkan ank wlp bekas2 suami xbg sekupang pun, sy blh hadapi smua ujian yg diberi cuma sy selalu berdoa jgnla Engkau Ya Rabb uji sy dgn dpt laki kaki perempuan or laki org sbb tu je yg xmampu sy hadapi dlm dunia ni, sy selalu kata sy yakin Allah ada dan selalu minta Allah jaga hati sy..

Tp tula bila Allah nk makbulkan doa2 kita ni Allah uji dl betul ke ko btl2 beriman ko redha dgn segala ujian segala takdir yg Aku tetapkan wlp tu paling ko xmampu hadapi..Allah beri sy 1 tiket ujian di cemuh di keji sbb kawin laki org benda yg sy paling xblh hadap tp tula sy rasa sy dh blh hadapi smua ni dgn hati yg tenag..

moga Allah mendgr dan makbulkan doa sy utk jd mcm arwah mama sy yg sgt penyabar orgnya dlm kehidupannya yg di madukan dan di abaikan tp dia redha xpernah ckp buruk psl suaminya wlp Dpn kami ank branak sbb dia kata mungkin ni tiket dia utk masuk syurga melalui suami dia yg abaikan dia..smp akhir hayat mama, abh tetap true love mama wlp abh ada true love yg lain..

Perginya mama dlm keadaan yg sgt indah mengadap cinta Agong moga Allah tempat kan mama si syurga bersama org2 yg sabar..sy pun akn korban perasaan sy jg kalau itu blh membuatkan suami dan ank2 sy happy..

utk zaujku yg dikasihi tetaplah memberi ilmu kebaikan wlp kadang2 kita dianggap salah kerna kita smua pendosa dimuka bumi ni xde sorg yg xbt salah..jalani kehidupan dgn sebaik mungkin..selagi mn sy masih isteri sy akn sentiasa berada d belakang ayg..kalau ditakdirkn sebaliknya ayg tetap tok imam favourite sy 

Ramai yang menyatakan syukur melihat kedua pihak telah berbaik namun ada juga yang meminta Ustaz Farhan merujuk kembali bekas isterinya itu

sumber : Ig Dr Erin