Keadaan Live Jakel Shah Alam “Teruk Di Boikot Hanya Lagu Raya Kedengaran”.

Hiburan Tempatan

Hari Pertama JAKEL Shah Alam Dibuka Untuk Pelanggan.

Saksikan video dibawah dimana seorang pengguna laman sosial telah memuat naik video di youtube petang tadi. Memang nampak suasana lengang di sekitar Jakel Shah Alam yang dahulunya memang sangat sesak bila waktu bulan Ramadhan. Adakah isu boikot Jakel benar-benar dilakukan atau tidak masih tidak diketahui sejauh mana akan berlaku. Apa yang nyata memang di dalam video tiada pelanggan yang datang ke Jakel Shah Alam.

Adakah boikot daripada pengguna MELAYU benar benar terlaksana? Adakah masih akan boikot walaupun penerangan dan permohonan maaf telah dilakukan?

RESPOND NETIZEN

Senang je, apa yg kita tak suka, jangan ambik tahu dah, bukan nya kat malaysia ni takde gudang baju..

BOIKOT JAKEL -sampai bila nak pakai baju boria dah la mahal

Jangan main giler dengan melayu… betul bakau darah bang jakel ni.. sokong bang

Sumber Video Youtube Akil Datuk Abdul Rahim