Abah Semp0i ‘Drive’ Dari KL Ke Taiping Demi Hantar Anak Buj4ng Jumpa Buah Hati

Setiap daripada kita pastinya pernah merasai muda. Keinginan untuk berpasangan dan bercinta seperti insan sebaya sememangnya satu Iumrah sebagai manusia.

Jadi, bagi ibu bapa yang mempunyai anak remaja seperti itu, perlulah memberikan nasihat sewajarnya dan tidak berker4s dalam pada mereka berkawan kerana ia akan menggangu em0si seorang remaja yang sedang menginjak dewasa.

Hantar anak dat1ng

Dalam satu perk0ngsian yang tuIar di aplikasi TikTok, seorang lelaki bert1ndak menghantar sendiri anak bujangnya pergi bertemu dengan kenalan baru di Taiping dari Kuala Lumpur.

Family pergi jalan2 dekat Taiping

Video yang dik0ngsikan oleh @remydamak nyata mendapat perhatian ramai kerana dia sekeluarga juga turut serta namun membawa haIuan sendiri selepas anaknya bertemu dengan gadis yang dikenali lewat media sosial.

Bagus bang, pantau anak2

Sehvbungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata w4rganet telah meninggalkan k0men dengan memvji t1ndakan seorang bapa yang sp0rting melayan anak-anak yang sedang membesar.

W4rganet juga merasakan didikan seperti ini akan membuatkan anak-anak lebih akrab dengan kita dan contoh yang baik untuk mereka.

“Sebiji macam arw4h abah jugak”

Sp0rting g1la abah..

Boleh jadi contoh dekat bakal2 abah luar sana..

Nanti nak ikut cara abang jugak la..

 

Sumber: TikTok @remydamak, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.