Diberhentikan Kerja, DihaIau Dari Rumah Sewa, Wanita Cuba Terjvn Kond0minium Tingkat 32

Semasa Tempatan

Sungai Buloh: Tertek4n diberhentikan kerja dan dihaIau dari rumah sewa, seorang wanita cuba terjvn dari tingkat 32 sebuah kond0minium di sini, semalam.

Bagaimanapun, t1ndakan pantas anggota Jabatan Bomba dan PenyeIamat Malaysia (JBPM) Selangor berjaya memvjuk dan menyeIamatkan m4ngsa.

Tertek4n diberhentikan kerja

MANGSA cuba terjun dari tingkat 32 sebuah kondominium di sini, semalam. FOTO ihsan bomba M4NGSA cuba terjvn dari tingkat 32 sebuah k0ndominium di sini, semalam. FOTO ihsan bomba

Pengarah JBPM Selangor, Norazam Khamis berkata, pihaknya menerima panggilan berhvbung kejad1an terbabit pada jam 7.52 malam.

“Seramai 19 angg0ta dengan satu jentera dan Unit Bantuan Perkh1dmatan Kecem4san (EMRS) dikej4rkan l0kasi kejad1an.

“Setiba di l0kasi terdapat seorang wanita berada di tepi bangunan di tingkat 32 kond0minium berkenaan dan cuba untuk memb.n0h diri,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Menurutnya, pasukan penyeIamat membuat persiapan dengan memasang tali keseIamatan dan memvjuk wanita terbabit ke tempat seIamat.

“Mangsa didapati mengalami masalah peribadi kerana kehiIangan kerja dan dihaIau dari rumah sewa.

“Wanita terbabit diser4hkan kepada polis untuk tindakan selanjutnya,” katanya.

 

Sumber: Harian Metro

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.