Lisa Surihani hamiI lagi, Yusry akhirnya buka mulut b4kal tim4ng anak ketiga – “Tentunya kami amat bersyukur kepada Allah”

Hiburan Keluarga Viral

TIDAK dapat merahsiakan lagi, pelakon dan pengarah Datuk Yusry Abdul Halim mengumumkan isterinya yang juga aktres Datin Lisa Surihani kini sedang ham1l cahaya mata ketiga.

Pelakon berusia 48 tahun itu berk0ngsi perkara berkenaan menerusi Instagram selepas menerima banyak pertanyaan netizen dan pihak media susulan muat naik foto ulang tahun ke-9 perkahwinan mereka pada Selasa.

Bagaimanapun Yusry menjelaskan dia dan isterinya tidak berniat untuk mer4hsiakan berita gembira tersebut kerana beranggapan keham1lan ketiga itu tetap akan diketahui ramai tanpa perlu pengumuman.


Yusry berk0ngsi perkara itu di Instagram pada Rabu.

“Selepas berk0ngsi foto sempena ulang tahun perkahwinan bersama isteri, ada beberapa yang berteka-teki sama ada isteri saya meng4ndung. Pada hari ini, ada wartawan minta pengesahan.

“Tanpa niat ingin bersembunyi, kami cuma ambil pendek4tan dengan fikiran, mungkin kali ini tak perlu untuk pengumuman, lambat laun orang akan tahu juga. Anugerah ini tentunya kami amat bersyukur kepada Allah,” tulisnya.

Sebelum ini, teka-teki mengenai Lisa sedang berbadan dua mula menjadi perbualan hangat netizen di laman sosial selepas Yusry memuat naik foto bersama yang memperlihatkan bentuk badan isterinya kelihatan ‘baby bump’.

Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk mereka.

YUSRY ABDUL HALIM

PELAKON

Ruang komen di perk0ngsian tersebut turut dipenuhi dengan ucapan tahniah daripada netizen dan rakan selebriti antaranya Fendy Bakry, Sara Ali, Daphne Iking serta ramai lain.

Dalam pada itu, pelakon filem Ular ini mended4hkan berita gembira tersebut juga sudah diketahui oleh keluarga dan rakan rapat mereka.

Yusry berkata dia memahami ramai pasangan yang sudah bertahun lama berusaha untuk mendapatkan cahaya mata dan berharap Allah juga akan memakbulkan d0a mereka.


Lisa dan Yusry mempunyai dua orang cahaya mata.

“Ia sudah dik0ngsikan dalam kalangan keluarga dan rakan rapat. Pada masa yang sama, terdet1k di hati kami, memahami ada juga yang cuba bertahun lama untuk mendapatkan zur1at.

“Ia bukan sesuatu yang senang untuk dilalui, dan kami mend0akan mereka. Moga d0a mereka dimakbulkan, Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk mereka.

“Tambahan pula, dalam keadaan p4ndemik ini, banyak lagi masalah negara dan kelvhan rakyat yang perlu dititikberatkan. Moga Allah melindungi kita semua. Terima kasih kepada mereka yang sudi mend0akan yang baik-baik untuk kami. Stay safe semua,” ujarnya.

Ahli kumpulan KRU itu mendirikan rumah tangga dengan Lisa pada 23 Februari 2012 dan dikurniakan dua cahaya mata, Yahaira dan Yusof.

lisa surihani | Harian Metro

Sumber: mStar

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.