Wow! Neelofa Akhirnya Kembali S4rung C1ncin R1sik?

Hiburan Tempatan Viral

Jika sebelum ini tiada b4yang mengenai kemvnculan c1ncin r1sik yang diberi oleh keluarga Pencetvs Ummah (PU) Riz di jari manis selebriti dan usawahan Neelofa, namun hari ini ia dilihat kembali ters4rung.

Perkara itu dided4hkan menerusi video Instagram Story yang dimuat naik Neelofa hari ini.

Dalam video berkenaan, bekas pengacara MeleTop itu turut mempr0mosikan perniagaannya, M4rkaz T1jari yang merupakan hasil usahasama bersama PU Riz.

Neelofa kembali pakai cincin risik?

Malah, imej c1ncin dijarinya kelihatan lebih jelas menerusi perk0ngsian video Instagram Story ketika mempr0mosikan pr0duk pakaian terbaharu milik ibunya, Datin Noor Kartini.

Walaubagaimanapun kesah1han sama ada c1ncin yang dipakai itu benar-benar c1ncin r1sik PU Riz atau nama sebenarnya Harris Ismail masih belum dapat dis4hkan.

Tiada C1ncin R1sik Di Jari Neelofa Semasa ‘Live’

Tiada cincin di jari Neelofa | Harian Metro

Terdahulu, hvbungan pasangan terkenal itu masih menjadi tanda tanya ramai selepas dil4nda kontr0versi sekitar akhir tahun lalu.

Sehingga kini, PU Riz mahupun Neelofa masih belum membuka mulut bagi menjelaskan status terkini hvbungan mereka.

Untuk rekod, hvbungan pelakon drama Suri Hati Mr. P1lot dan PU Rizz ini dilaporkan ber4ntakan selepas beberapa ahli keluarganya memuat naik status berb4ur sind1ran dalam Instagram.

Selepas tampil dalam sebuah video men4fikan dan menjelaskan segala tvduhan yang berleg4r dalam media sosial tentang hvbungannya dengan Haris Ismail, selebriti popular Neelofa dilihat tidak lagi memakai c1ncin r1sik yang selama ini ters4rung di jari manis tangan kanannya.

Neelofa atau nama sebenarnya, Noor Neelofa Mohd. Noor, 31, sering memakai c1ncin yang merupakan tanda atau s1mbolik sudah disvnting pend4kwah bebas itu.

Bagaimanapun, penampilan Neelofa dalam video yang dimuat naik tersebut tanpa memakai c1ncin tersebut menguatkan spekvlasi hvbungannya dengan Haris sememangnya seperti ret4k menanti bel4h.

Dalam video tersebut, Neelofa hanya berkata, setiap hvbungan ada cerita-cerita tersendiri dan tidak manis untuknya mengeluarkan kenyataan membel4kangi ahli keluarga.

“Keluarga kami kini dalam proses perb1ncangan untuk mencari t1tik penyelesaian. Bagi saya, adalah lebih baik jika perkara ini diuruskan oleh keluarga kedua-dua belah pihak.

“Saya juga ingin mengambil kesempatan yang ada, ingin mem0hon maaf kepada pihak keluarga saya dan Haris untuk segala perkara yang berlaku.

Saya pasti, tiada siapa yang mahu berada dalam keadaan sebegini, lebih-lebih lagi kami masih belum pun ada apa sebarang ik4tan,” ujarnya

Walau tak pakai c1ncin tapi PU Riz tetap like post Lofa

Bukti cinta masih bertaut,ini yg PU RIZ lakukan terkini kpd Lofa -

“Waa si dia masih like (tanda suka) post Lofa, semoga j0doh sehingga ke Jannah.”

Itu komen salah seorang netizen selepas menyedari posting terbaharu pengacara dan usahawan Neelofa mendapat tanda suka dari Pencetus Ummah, PU Riz.

Entri tersebut menunjukkan gelagat bekas hos MeleTOP ketika berbincang mengenai Nilofa Group bersama kakitangannya @nilofagroup for 2021. “Moga Allah berkati segala usaha dan rezeki kami,” tulisnya sebagai kapsyen.

Dalam foto itu juga, tidak kelihatan c1ncin di jari manis tangan pemilik nama Noor Neelofa Mohd Noor.

Apapun, kita d0akan yang terbaik buat Neelofa mahupun PU Riz. Amin…

 

Sumber: Gempak, K! ONLINE

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.