“Yang menangis air mata d4rah ape hal pulakk..”- Luahan Geram Bonda Rozita Buat Aliff Syukri.

Hiburan

Usahawan, Rozita Ibrahim atau mesra disapa Bonda meluahkan rasa ger4m dan kesal terhadap sikap anaknya, Datuk Seri Aliff Syukri yang sekali lagi memuat naik video di Instagramnya, semalam.

Penyanyi Bobo Di Mana itu mendedahkan dia akan melancarkan single terkininya dan berharap agar lagu berkenaan lolos di Anugerah Juara Lagu tahun hadapan.

Menurut Rozita, dia mendapat c4cian dari netizen apabila tindakan anaknya itu meraih perhatian seterusnya mendapat reaksi bercampur-campur netizen.

Ia sekali gus, membuatkan Rozita kini bersuara secara terbuka seterusnya memuat naik video nasihat buat anaknya itu.

 

View this post on Instagram

 

Letih sesak dada Mak dah , xpayah tunggu Covid 19 pun boleh mati kalau x tahan sgt..sudahhh lah kri tak sanggup nak tengok org kutuk kri..!! . “..tetiba naik lagu pulak @aliffsyukriterlajaklaris Sedap sgt ke ..?? Mak rela masuk utan dr tengok IG atau lagu ko kri ..Tak terhibur pun rela Mak panggil Jamal Abdillah atau hattan dr dengar suara ko . Yg menangis2 air mata darah..!! Apa hal pulak ..ni sehabis sopan Mak marah sampai Mak up dekat media sosial ..Maaf ya kri..tak sesudah perangai ko kan,, mak dah penat tengok komen org ‘tak reti ajak anak” . Kalau kecik2 boleh aku piat, aku kurung ko syukri,, kalau dah besar panjang mcm ni ko yg kurung aku balik..!! Sbb ko kuat . Bukan mak x sayang dan bukan mak tak nasihat , berbuih mulut dah , sampai keluar air mata nanah pun Mak kri buat gak..Netizen tak kenal pun keluarga kita mcm mana..!! Sedap mereka cakap pasal kri , sbb kri yg mengundang..!! tolong lah jaga maruah keluarga,, jangan lah buat perangai yg bukan2.. satu2 ..seronok ko je kan..!! Mcm2 kri buat bukan alasan Dileksia ke Akasia ke ” Mak dn kami kena bahananya ” Selama ni mak nasihatkan dekat mak panggil ko cakap bersemuka elok2 ” kri jawab baik sgt , cakap sayang Mak dn ikut cakp Mak” lepas tu buat lagi “ . KRI sgt baik dgn Mak suka gurau , jaga Mak korban apa saja, tp jgn buat macam ni kat orang awam , umur dh 30an drpd kecik susah dgr cakap Mak , Dah tua makin menjadi2 ko kan..!! Tak pernah aku teringin pun nak up bebel ni nasihat ko secara terbuka.. kali ni mmg mak sgt2 marah sbb mak tak sanggup nk dgar lagi org komen negatif ttg kamu syukri..!!

A post shared by ROZITA JRM OFFICIAL (@bondarozitaibrahim) on

Rela masuk hutan dari dengar lagu kau..

Geram dah x sabar

Letih sesak dada Mak dah , xpayah tunggu C0v1d 19 pun boleh m4ti kalau x tahan sgt..sudahhh lah kri tak sanggup nak tengok org kutuk kri..!!

“..tetiba naik lagu pulak @aliffsyukriterlajaklaris Sedap sgt ke ..?? Mak rela masuk utan dr tengok IG atau lagu ko kri ..Tak terhibur pun rela Mak panggil Jamal Abdillah atau hattan dr dengar suara ko

Yg menangis2 air mata dar4h..!! Apa hal pulak ..ni sehabis sopan Mak marah sampai Mak up dekat media sosial ..Maaf ya kri..tak sesudah perangai ko kan,, mak dah penat tengok komen org ‘tak reti ajak anak”

Kalau kecik2 boleh aku piat, aku kurung ko syukri,, kalau dah besar panjang mcm ni ko yg kurung aku balik..!! Sbb ko kuat

Tolong jaga maruah keluarga..

Bukan mak x sayang dan bukan mak tak nasihat , berbuih mulut dah , sampai keluar air mata nanah pun Mak kri buat gak..Netizen tak kenal pun keluarga kita mcm mana..!! Sedap mereka cakap pasal kri , sbb kri yg mengundang..!! tolong lah jaga maruah keluarga,, jangan lah buat perangai yg bukan2.. satu2 ..seronok ko je kan..!! Mcm2 kri buat bukan alasan Dileksia ke Akasia ke ” Mak dn kami kena bahananya ” Selama ni mak nasihatkan dekat mak panggil ko cakap bersemuka elok2 ” kri jawab baik sgt , cakap sayang Mak dn ikut cakp Mak” lepas tu buat lagi “

Tak Sanggup dengar orang komen negatif pasal anak

KRI sgt baik dgn Mak suka gurau , jaga Mak korban apa saja, tp jgn buat macam ni kat orang awam , umur dh 30an drpd kecik susah dgr cakap Mak , Dah tua makin menjadi2 ko kan..!! Tak pernah aku teringin pun nak up bebel ni nasihat ko secara terbuka.. kali ni mmg mak sgt2 marah sbb mak tak sanggup nk dgar lagi org komen negatif ttg kamu syukri..!!

Terdahulu, Aliff memuat naik video di Instagramnya dalam keadaan sebak dengan ‘air mata dar4h’ mulai keluar lalu membasahi baju putih yang dipakai pada Selasa.

Single baru berjudul Ingin Bahagia itu dijadual akan dilancarkan secara rasmi pada Jumaat atau Isnin depan.

Komen warganet

sumber : MH/kisahkini/coretan ummi