(Video) Dikatakan l4nggar, lari l4wan arus sejauh lebih 2KM & l4nggar lagi kereta lain

Menerusi perkongsian dari laman facebook inforoadblock, seorang individu tunjukkan rakaman detik detik beliau sedang merakam sebuah kereta kelisa yang melawan aruss di Lebuhraya LKSA sebelum bertembung dengan kenderaan myvi.

Tidak dapat dipastikan lagi apa sebab dan pvnca kereta kelisa ini melawann aruss.

Kess lawann aruss Lebuhraya LKSA selepas Balai Bomba Seksyen 15 menghala Pusat Bandar Shah Alam.

Melihat pada komen komen yang diberikan netizenn, ramai lvahkan pendapat masing masing atas apa yang terjadi.

Antara komen dari netizen.

Myvi tu bkan sngaja jd pnyelamat,tp dia yg paling lekaa..jln clear and jauh dah bleh prasan..tp last min baru dia tekan brake..tp apapun,good job myvi, atleast planggran kecik,kalau x maybe bleh mnyebabkn mavt..mohon tindakan lebih tegas pd peslah jln raya, especially casee2 mcm ni..da byk sgt.

Tak paham kenapa perlu lawann arvs. Dan ni laluan ke rumah saya, mcm mana dia bole pergi lane sebelah sana tu sebab lepas tol LKSA tu kan semua divlder yg tinggi tu.

Mohon bagi anugerah khas utk myvi kali nie..yg lain semua penakvt elak…sepatut berhentl depan kelisa tu..blok jln terus.

Saklt hati tengok klu lggar org lain mnyvsahkan pulak. Kalau kene tahann pun ada kad Okv..penyaklt glla..pastu lepas..paham sgt spesls ni.

Harap² Anak² org tua yg bw kelisa ni tgk video ni….dan nasihat laa pak hampa ni jgn bawa keta lagi..takvt org ramai balvn lunyal tepi jalan…tu saja pesanan.

Nak dipvkul orang tua pulak..

Adik kereta Myvi tampil beri penjelasan

Namun tampil seorang pengguna media sosial menyatakan yang Myvi yang terlibat itu adalah kakaknya. Menurutnya, dia sekeluarga telah memaafkan pakcik yang mel4nggar dan mel4wan arus itu dengan menyatakan yang pakcik itu sudah terlalu tua dan pernah ‘0peration’.

Beliau menambah, mereka sekeluarga redha dan mungkin bukan rezeki kakaknya pada masa itu.

Kelihatan diruang komen itu, pemandu Myvi hitam itu sendiri iaitu kakaknya juga mengiakan kenyataan yang dibuat oleh adiknya dengan mengatakan yang pakcik itu memang tidak sihat.

 

Inilah pengvlas video yang kita nak. Tepat, berapa kilometer, dri mana, kess apa, ditambah pulak dengan bdoh slal fuhh lengkap dengan perasa. Sehingga ke babak2 pertembvngan fuhh.

 

Sumber : InfoRoadblock, Online Malaya

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf