(Video) Myvi buat hal lagi, melambvng Honda Jazz kena l4nggar di persimpangan lampu isyarat

Hampir setiap hari kita dengar tentang kes kemal4ngan di jalan raya. Kemal4ngan ini sebenarnya boleh dielakkan dengan menjadi seorang pemandu yang berhemah dan sentiasa peka dengan keadaan sekeliling.

Kali ni admin nak share satu kejadian kemal4ngan yang melibatkan sebuah Honda Jazz dan sebuah Perodua Myvi.

Dalam kejadian itu, kereta Honda Jazz melambvng ke bahu jalan akibat impak daripada Myvi terbabit.

Korang tengok video @redzuanNewsMPB kat bawah ni.

Melambvng terus

Fuhh.. admin tengok video ni tak tahu nak s4lahkan sapa. Nampak lampu hijau untuk jalan Honda Jazz tu. Yang Myvi tu nak pegi mana admin tak sure pulak.

Ada betulnya juga. Kalau kita ingat balik kelas memandu dulu, hijau bermakna teruskan perjalanan dengan berhati-hati. Bukan main laju je. Harap pemandu Jazz tu takde ced3ra ser1us lah.

Kereta lain pun ada acc1dent gak. Cuma yang kita selalu nampak Myvi je. Harap semua berhati-hati di jalanraya ye. Jadilah pemandu yang berhemah.

Nasib baik admin tak pakai Myvi. Kalau tak memang m4lu lah, buat salah sikit kena label benda sama. 

Bawa kereta tu kena berhati-hati, jangan pentingkan diri, fikir kesel4matan orang lain gak ye.

Antara komen-komen netizen

Dua dua s4lah

 

Sumber: Lobak Merah, Twitter

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf