“Nampak Iembut, kalau tak nampak g4rang”- DaIam diam Mas Idayu kini berhij4b? Amin…

Hiburan

Penampilan penyanyi d4ngdut, Mas Idayu yang mengenakan h1jab hampir dua minggu lalu mengvndang perhatian dan pers0alan warg4net sama ada dia sudah mengambil keputusan untuk berh1jrah.

Menerusi laman Instagram, dapat dilihat penyanyi berusia 49 tahun itu tampil lebih s0pan dengan berk0ngsi p0sting memaparkan aktiviti harian kepada peminat dan pengikutnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Masidayu Mesnun (@masidayu1001)

SaIah satunya adalah foto penyanyi yang popular dengan panggilan ‘mummy’ itu sedang melakukan aktiviti ‘dine-in’ atau makan di restoran pada 1 September lalu sehingga menerima lebih 30,000 tanda suka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Masidayu Mesnun (@masidayu1001)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Masidayu Mesnun (@masidayu1001)

“Cantiknya Mummy pakai tvdung, sejvk hati tengok,” puji saIah seorang peminatnya.

“Masy4Allah cantiknya, nampak lain. Nampak lembvt, kalau tidak nampak g4rang,” seIoroh saIah seorang pengikutnya.

“Alhamdulillah, segala puj1an bagi Allah. Masy4Allah, cantik ya Mummy. Sem0ga terus ist1qamah,” tulis peminatnya.

Meskipun tiada kenyataan rasmi mengenai ‘pengh1jrahan’ tersebut, foto penyanyi lagu Cintaku 100% itu turut dihvjani k0men peminat dari negara seberang Indonesia yang bersyukvr serta memuji penampiIan baharu berkenaan.

Malah, ada juga segeIintir individu mengatakan penyanyi yang pernah menerima joIokan ‘R4tu GeIek’ itu kelihatan semakin muda dan berseri selain mend0akan supaya dia kekal ist1qamah dalam menvtup aur4t.

Cantiknya! Sejvk hati tengok

Lain muka.. kalau tak, nampak g4rang!

Nampak lagi muda, macam anak d4ra..

M0ga terus ist1qamah..

Aur4 yang lebih terp4ncar..

Sebelum ini, terdapat beberapa artis wanita turut terbuka berk0ngsi 1mej baharu mereka seperti Betty Rahmad, Nana Mahazan, Izara Aishah, Farah Nabilah dan ramai lagi.

 

Sumber: Instagram Mas Idayu, OMM (Dayah Muse)

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.