Viral video ‘kelibat’ meIintas pukuI 3 pagi di Kelantan, bila disi4sat rupa-rupanya…

Sebelum ini, tuIar r4kaman video di media sosial memaparkan seorang ‘wanita tua‘ yang meIintas jalan pada pada pukul 3 pagi. Kejadian tersebut berjaya dir4kam oleh seorang pemandu kereta dan ianya dipercayai berlaku di Jambatan Binjai Manis, Ketereh, Kelantan.

Video tersebut bagaimanapun, men1mbulkan pelbagai spekvlasi dan tanda tanya dalam kalangan w4rganet adakah ia benar-benar ‘wanita tua’ ataupun jeImaan lain.

Video kejad1an

Terbaru, menerusi perkongsian Hello Kelantan di laman Facebook, tampil menceritakan perkara sebenar di sebalik kelibat ‘w4rga emas’ yang meIintas pada pukul 3 pagi.

Ni makcik yang dipercayai ditemui pada awal pagi di kawasan Jambatan Binjai Manis Ketereh pukul 3.00 pagi. Video makcik ni menjadi v1ral di media sosial baru-baru ni. Sehinggakan men1mbulkan pelbagai pers3psi.

Bahaya berjalan seorang diri malam-malam. Apapun Semoga Allah panjangkan kes1hatan & permvdahan urvsan makcik.

Difahamkan, ketika kejad1an w4rga emas ini berjalan seorang diri tanpa ditemani oleh sesiapapun. Menerusi ruangan k0men, rata-rata net1zen turut r1sau jika kejadian seumpama ini kembali berulang dan ianya boleh memb4hayakan w4rga emas ini.

May be an image of road

Foto: Hello Kelantan

Bah4ya jalan s0rang-s0rang

Tak kan makcik berani kuar kul 3 pagi..

Pernah ada pengalaman…

 

Sumber: Info Roadblock JPJ/ Polis, Hello Kelantan, Ohbulan

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.