“Pak Cik Tepi Lah..Kanda Remy..” Lucu Gelagat Gadis Teruja Nampak Remy Ishak Sedang Melintas Ke Masjid

Hiburan

Pernah tak terserempak dengan artis tapi macam malu-malu nak tegur diorang?

Selalunya orang akan tersenyum, ambil gambar dari jauh atau paling tidak pun melambai je kat favourite artis tu kalau malu sangat.

Kanda Remy!

Tapi gelagat seorang gadis dan adiknya ni buatkan netizen gelak tak sudah. Mana taknya, excited sangat nampak hero Pujaan Hati Kanda, Remy Ishak.

Katanya Remy waktu tu tengah nak melintas jalan untuk tunaikan solat Jumaat di sebuah masjid.

 

 

Hanya tuhan je yang tahu perasaan ini. ARGHHHHHHHHHHHH KANDAAAAAA REMY

“Depan masjid, that’s why tak bukak tingkap..”

 

Baguslah Remy ni, dia antara artis yang selalu ditemui netizen sama ada di masjid atau surau.

Sumber: Twitter
Sumber: Twitter

Tapi apa yang buatkan video ni kelakar, mereka terlalu excited sampaikan pakcik tu disuruh ke tepi je sebab nak tengok Remy!

Sumber: Twitter
Sumber: Twitter
Sumber: Twitter
Sumber: Twitter
Sumber: Twitter
Sumber: Twitter

Hahahaha..macam-macam la korang ni. Bagus lah tak mengganggu Remy, nanti tak kusyuk pula dia nak solat.

Mentang-mentang bukan artis, dia suruh ke tepi saja pakcik tu..apa salah pakcik? Kahkahkah!

 

 

Sumber : LobakMerah via @BeritaSteady