Kec0h satu hospital, pes4kit kant0i panj4t siIing dipercayai cuba meIarikan diri

Setelah hampir 2 tahun negara kita dilanda wabak C0vid-19, ramai ‘fr0ntIiners’ menghadapi keIetihan yang tervk demi menjalankan tugas menguruskan r1buan pesak1t setiap hari.

Bagaimanapun, masih ada individu yang mementingkan diri sehingga menyus4hkan tugas mereka.

Baru-baru ini, sebuah video yang memperlihatkan seorang pesak1t yang sedang cuba untuk lari dari pusat perubatan telah menjadi tuIar di aplikasi TikTok.

Kant0i cuba p4njat siIing hospital

Menerusi video yang dikongsi oleh @pengiranadamharriez5775 itu, seorang lelaki dilihat ‘kant0i’ mem4njat siIing dipercayai untuk meIarikan diri dari hospital.

Difahamkan lagi, pesakit berkenaan berjaya memanjat naik ke siling dengan cara meletakkan kerusi di atas katil. Namun, usahanya itu tidak membuahkan hasil apabila pihak keseIamatan tiba ke l0kasi kejadian dan menen4ngkan pesak1t itu.

Oleh kerana perbvatan pesakit tersebut, habis kecoh 1 hospital. Mana tidaknya ramai yang b1mbang jika berlaku sebarang kejad1an yang tidak di ingini pula.

Petugas keseIamatan berjaya ten4ngkan pesak1t

Setelah dipvjuk, akhirnya dia meOompat turun apabila ditenangkan oleh petugas hospital dan pihak keseIamatan. Namun begitu, sumber tidak menyatakan sama ada pesakit itu p0sitif C0VID-19 ataupun tidak.

Malah, pvnca sebenar kejadian juga tidak dinyatakan oleh individu yang memuat naik video berkenaan.

Kes1annya.. kenapa sampai macam tu..

Dia tak minta jadi macam tu…

Sesetengah orang dia mer4cau..

 

Sumber: OMM, TikTok @pengiranadamharriez5775

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf