TuIar Video Mirip PeIawak Popular Berurusan Jual Beli ‘Barang’ Tapi Netizen Kata..

Lagi berita p4nas melibatkan peIawak! Malam tadi kec0h di media sosial Twitter apabila nama seorang peIawak popular dikaitkan dalam satu video sedang berurusan jual beli ‘barang’.

Menerusi video tersebut, individu yang dikatakan mirip seorang peIawak dari kumpulan popular itu tiba-tiba ber4ng apabila mengetahui dirinya sedang dir4kam.

“W0i! Hang r4kam apa?” jer1tnya kepada perakam video dalam loghat utara sambil meIuru keluar dari kereta jenis perodua Myvi.

Video tersebut telah dimuat naik seorang pengguna Twitter dan sudah ditonton lebih 25,000 kali dan mendapat pelbagai reaksi daripada w4rganet.

“Rajin peIawak zaman sekarang ni, macam-macam kerja dorang buat. Hari tu sorang jadi tauke ayam. Yang ini tak pasti lagi tauke sayur atau air batu.

“Gaya tangan waktu bagi barang tu nampak macam dah lama je berkecimpung,” tulis individu terbabit menerusi bebenang di Twitter.

Rata-rata komen yang dit1nggalkan mend4kwa individu tersebut sebagai peIawak terkenal selepas mendengar suara, loghat dan fizikalnya.

Bagaimanapun ada juga yang berpendapat, video tersebut adalah gimik semata-mata.

“Tak real s1ak. Nampak sangat berlakon!”, komen seorang pengguna Twitter.

“G1mik je ni, nanti keluar la movie baru **** ,” tulis seorang lagi.

“St4ged. Amende pass barang jauh-jauh macam tu. Nampak nau memang nak bagi nampak satu alam,” kata yang lain pula.

Ada juga yang mend4kwa video tersebut sengaja dituIarkan untuk tujuan pemasaran sebelum individu did4kwa mirip peIawak itu mengeluarkan pr0duk baharunya.

Sehingga kini, individu yang did4kwa mirip pelawak itu belum dikenal pasti atau dapat dibuktikan oleh sesiapa.

Antara reaksi net1zen lagi

Senang sangat cam suara dia..

Tak real la..


Sumber: Gempak, Twitter

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf