Penghantar Barang Ini Menunggu Selama 1 jam Di Depan Rumah Pelanggan Sebelum pelanggan keluar dengan senyuman Tanpa Rasa Bersalah.

Keluarga Santai Semasa

 

Dengan kepesatan trend perkhidmatan membeli-belah secara atas talian, ia amat memberi kemudahan kepada para pengguna dalam membuat pelbagai pilihan serta mengurangkan masa dan wang ketika membeli-belah di luar. Pengguna hanya perlu berada di atas talian sama ada berada di rumah atau premis, membuat pembelian dan menunggu ketibaan penghantar barangan di hadapan pintu rumah atau premis masing-masing.

Namun begitu, kejayaan perkhidmatan membeli-belah secara atas talian tidak dinafikan menjadi begitu berkembang pesat kerana jasa dan dedikasi yang ditunjukkan oleh para pengendali perniagaan secara atas talian bersama para pekerja penghantaran.

 

Bea berkongsi perasaan dengan pekerja penghantaran bungkusan ini dan bersimpati dengan nasibnya. Kerjanya itu memerlukan ketahanan dan jiwa yang kental serta penuh kesabaran dalam melayan kerenah pelanggan yang pelbagai. Kerja menunggu yang sebegini sudah pasti amat memenatkan.

Kata Bea lagi, “Nampaknya dia telah berusaha bersungguh-sungguh dalam pekerjaannya walaupun daripada penampilannya itu, dia nampak sedikit berusia.”

Dalam post tersebut, Bea turut menulis dan memberi penjelasan bagaimana para pekerja penghantaran barangan atas talian cuma melakukan pekerjaan dengan bersikap amanah, dan mereka akan menunggu demi memastikan para pelanggan menerima barangan yang telah dibeli dalam keadaan baik dan selamat.

Nasihat Bea Aspiras, “Mereka tidak patut menerima layanan buruk seperti dibiarkan menunggu sehingga letih atau dikata dengan perkataan kesat, jika kita tidak memahami apa yang telah dilalui oleh mereka demi memastikan barangan yang telah kita beli itu akan dapat dihantar dalam keadaan baik dan selamat.”

Jadi, tabik kepada para pekerja penghantaran barangan atas talian yang telah memudahkan kehidupan kita semua serta hargailah jasa dan dedikasi terbaik yang sentiasa ditunjukkan oleh mereka.

Sumber : Bea Aspiras/Facebook , World of Buzz /Era Baru