Perli Syed Saddiq Asyik Main TikTok & Tak Buat Kerja, Cleopatra Akui Mereka Pernah Jalin Cinta Tapi…

Hiburan Semasa Tempatan

Ketika negara sedang mengalami mas4lah genting ini, pastinya ramai yang memerlukan bantuan lebih-lebih lagi bagi golongan muda yang sedang ingin membina kehidupan.

Nama Yang Berhormat Syed Saddiq semestinya tidak asing lagi di telinga rakyat Malaysia kerana sebelum ini dia pernah bergelar Menteri Belia dan Sukan, namun kini Syed Saddiq telah menyandang jawatan sebagai Adun Muar.

Satu twit yang dimuat naik oleh Cleopatra hari ini telah mengundang kem4rahan beberapa netizen kerana kel4ntangannya mempers0alkan tugasan Syed Saddiq.

Cleopatra bukan transgender, bukan PA saya" - Syed Saddiq jawab fitnah |  Astro Awani

Cleopatra atau nama sebenarnya Nur Fathiah Syazwana Shahruddin sebelum ini dikenali disebabkan kemunculannya di dalam bilik mesyuarat bersama dengan Syed Saddiq ketika beliau memegang jawatan sebagai Menteri Belia Dan Sukan.

Ada netizen yang tidak berpvas h4ti dengan tind4kan Cleopatra memuat naik twit sedemikian walhal sebelum ini mereka pernah bertemu.

Dalam masa yang sama, Syed Saddiq juga merupakan s4lah seorang pengguna aplikasi TikTok yang sering menjadi medium untuknya berkongsi video tentang aktiviti harian serta peringatan untuk rakyat.

Selain itu, netizen berpendapat Cleopatra tidak sepatutnya berkata begitu kerana mungkin ada perkara lain yang telah dilakukan oleh Saddiq tetapi tidak kita sedari yang mana sedikit sebanyak telah membantu untuk membangunkan negara kita.

Sehubungan dengan itu, Cleopatra turut memb4las d4kwaan digelar hip0krit kerana baginya dia tidak mendapat apa-apa keuntungan atau kerugian atas perkara itu.

Cuma apa yang lebih menarik perhatian ialah satu peng4kuan yang dibuat oleh Cleopatra sendiri di akaun Instagram miliknya.

Ada seorang pengikutnya bertanyakan sama ada Cleopatra dan Syed Saddiq pernah menjalin cinta sebelum ini, dan jawapannya itu sangat mengejvtkan.

Yes, we did. Tidak ada j0doh.

Namun perkara itu tidak dijelaskan dengan lebih lanjut oleh Cleopatra sendiri, mungkin kerana tidak mahu perkara itu diperbesarkan.

 

Sumber: HOT FM, Tiktok Syed Saddiq

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.