Video Anggota Polis Men4ngis Dapat Berita Ibu & Ayah Terpaksa Ditidvrkan Undang Seb4k Ramai

Keluarga Tempatan

Tiada orang yang sukakan khabar sed1h lebih-lebih lagi jika meIibatkan orang tersayang. Ianya akan lebih dirasai jika kita ketika itu berada berjavhan dan sudah lama tidak menemui mereka disebabkan tugasan.

Hal ini dapat dikaitkan dengan perk0ngsian seorang penguna TikTok, @mrbulatt87 yang berk0ngsi satu video memperlihatkan seorang rakannya yang juga anggota polis sedang men4ngis sebaik mendapat perkhabaran yang ibu dan ayahnya terpaksa dit1durkan akibat C0vid-19.

“Sem0ga t4bah bro”

Menerusi video tersebut, dapat dilihat anggota polis berkenaan yang sedang duduk di kerusi pemandu sebuah kenderaaan men4ngis teres4k-es4k sambil menjawab panggiIan seseorang.

Difahamkan kedua ibu-bapanya juga adalah anggota PDRM seperti yang dimaklumkan rakannya itu.

Tambahnya lagi, rakannya itu sudahpun mendapat cvti kecem4san untuk ek0ran dari apa yang terjadi.

M0hon d0a orang ramai

Menerusi ruangan kapsyen, rakanya itu turut mem0hon doa orang ramai untuk mend0akan agar ibunya Normala Binti Abdul Ghani dan ayahnya, Sharip Bin Ibrahim diberikan kesembvhan.

Perk0ngsian tersebut nyata mengvndang seb4k orang ramai. Ramai yang kemudiannya dilihat mend0akan agar kedua ibu-bapanya kembali sihat dan kuat meIawan v1rus tersebut.

Moga ada keaja1ban..

 

Sumber: Buzzkini, Tik Tok

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.