Ntizen persoal Risteena & Isa Khan ser0nok ‘h0neymoon’ siap rentas negeri, Sekali ini yang dia jelaskan

Selepas hampir dua minggu mendirikan rumah tangga, pelakon Risteena dan suaminya Isa Khan memilih beberapa lokasi di Sabah untuk menikmati percutian bulan madu mereka.

Difahamkan, mereka berdua dipercayai berlepas ke sana pada pagi semalam dengan menaiki penerbangan tambang murah AirAsia menerusi perk0ngsian Isa di InstaStory miliknya.

Berbulan madu

Terima kasih bantu mudahkan urusan saya

Bagaimanapun, rata-rata ntizen mempers0alkan tindakan pasangan itu sekiranya mendapat kebenaran merentas negeri dalam tempoh pelaksanaan PKP Bersyarat (PKPB) dan PKP Pemulihan (PKPP) yang dilaksanakan ketika ini.

Menerusi laman Twitter, warganet seakan-akan meluahkan rasa tidak puas hati apabila melihat pasangan tersebut seronok memuat naik detik romantis di Instagram masing-masing tanpa mengambil kira situasi terkini.

Malah terdapat juga wrganet yang mend4kwa Risteena dan Isa dilihat mel4nggar prosedur operasi standard (SOP) dengan tidak memakai pelitup muka.

SOP entah kemana!

Macam mana dorang boleh sampai Sabah?

Sebelum ini, polis telah memanggil seorang Instafamous dan suaminya selepas netizen mend4kwa pasangan itu menyal4hgunakan kebenaran merentas negeri untuk tujuan berbulan madu.

Ketua Polis Daerah Wangsa Maju, Superintendan Ashari Abu Samah berkata, pasangan itu akan dikenakan k0mpaun kerana didapati memberikan keterangan p4lsu berkaitan alasan memohon kebenaran rentas negeri.

Terkini: Risteena memuat naik status ini di laman media sosialnya

Terbaru, Risteena memuat naik satu posting di Instagram dan menjawab segala persoalan yang telah timbul.

Menurut Risteena, dia dan suami mempunyai urusan kerja di Sabah dan mereka telah mendapatkan surat merentas negeri. Tambahnya, dia tidak perlu memuat naik posting mengenai kerja di media sosial demi puaskan hati semua pihak.

 

Sumber: Instagram Isa Khan & Risteena , Twitter, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.