“Rupanya Dia Follow Saya, See My Level”- Sinis Status Whatapps Naim Daniel.

PENYANYI, Naim Daniel menghargai tindakan Azwan Ali yang mengikuti (follow) akaun Instagram miliknya walaupun Azwan mendakwa tidak mengenali Naim ketika diangkat sebagai Juara Lagu pada Anugerah Juara Lagu ke-34 (AJL 34) lalu.

Naim, 23, atau nama sebenarnya Muhammad Naim Daniel Baharin berkata, tindakan Azwan membuktikan dia menyedari kewujudan Naim sebagai penyanyi.

“Saya rasa kelakar, tapi okay saja. Rupa-rupanya dia ‘follow’ saya. Mungkin ini ketentuan Allah. Saya hargai dia. Dia adalah ikon negara dan ‘uncle’ Azwan tahu Instagram saya serta ‘follow’. Terima kasih kepada ‘uncle’ Azwan, semoga terus sukses dan naik ‘level’,” katanya kepada Harian Metro.

Naim yang baru muncul dengan single berjudul Sembah berkata, dia tidak pernah terasa hati malah jauh sekali menyimpan dendam terhadap tindakan Azwan.


“Tak ada langsung nak ambil hati. Saya okay dan bersyukur saja. Apabila dapat tahu isu itu pun, saya melafazkan Alhamdulillah.

“Dari awal lagi, saya tak pernah terasa hati, malah saya doakan yang terbaik untuk dia. Kita kena doakan yang baik-baik saja,” katanya.

Terdahulu, Naim memuat naik paparan skrin yang menunjukkan Azwan sudah mengikuti Naim di Instagram di status aplikasi WhatsApp.

Status itu disertakan dengan keterangan ‘See My Level’ yang sering diucapkan Azwan dalam setiap videonya di laman sosial. Namun, berdasarkan pemerhatian, Naim belum mengikuti semula Instagram Azwan.

 

View this post on Instagram

 

tercyduk

A post shared by Naim Daniel (@naimdanielx) on

sumber : hmetro

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf