“Sperti g4gal jadi bapa yang baik”- Bapa seb4k anak lvah rasa pen4t ganti tugas arwh Ibu jaga 5 adik

Apabila sampai waktunya nanti, setiap kita akan keh1langan ibu bapa. Apa yang pasti keh1langan dua insan ini sememangnya cukup menyak1tkan, namun kita perlu redha dengan ketentuan-Nya.

Seperti yang dik0ngsikan oleh seorang bapa tunggal, Nazri Ahmad yang memuat naik mesej lu4han hati anak sulungnya yang r1ndukan arw4h ibunya.

Sejak pemergian isterinya Feb lalu, anaknya Indah mengambil alih tugas isterinya untuk menjaga lima adiknya yang masih kecil.

Tentunya bukan mudah buat Indah yang masih bersekolah dalam masa sama perlu menguruskan rumah dan adik-adik.

Namun, Nazri akui lvluh hati apabila dia tidak lagi menjadi ‘telinga’ yang selalu mendengar setiap lu4han hati anaknya itu.

Menerusi perbualan WhatsApp itu, anak sulungnya turut melu4hkan rasa r1ndu akan kenangan bersama kedua ibu bapanya.

Indah turut melu4hkan rasa pen4t menjaga adik-adik, namun tidak dilu4hkan kepada bapanya. Nazri berkata dia merasakan dirinya g4gal menjadi bapa yang baik.

‘Indah nak macam dulu’

Kata Nazri, sebaik sahaja membaca luahan anaknya itu, dia segera pulang ke rumah untuk berjumpa dengan anak-anak lebih-lebih lagi anak sulungnya yang sudah lama memend4m rasa.

Perk0ngsian Nazri itu mendapat pelbagai reaksi di kalangan netizen yang turut bers1mpati membaca lu4han anak kecil itu serta memberikan semangat buat Nazri serta keluarganya.

Semoga bro diberikan kekuatan

Lvluh hati baca luahan anak ini

D0a agar bapa dijod0hkan dengan wanita yang boleh jaga anak2

Semoga dipermudahkan urusan untuk anak2


Dalam entri tersebut, difahamkan isteri Nazri iaitu Allahyrham Natasya Mik’yal mninggal dunia secara mengejvt pada bulan Februari lalu.

 

Sumber: CC, Ohbulan

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.