Kembali berg0lak? Fara ugvt mahu terjvn bangunan, rumah tangga Shuk Sahar kembali bermasaIah?

Selepas beberapa bulan ‘menyepi’, kisah rumah tangga rumah tangga selebriti Shuk Sahar dan isterinya Rossalennah Natassyiah Asshaferah kembali menjadi tumpuan ramai di media sosial.

Memetik sebuah laporan forum sembang, Rossalennah atau mesra dipanggil Sera mended4hkan dirinya masih dig4nggu oleh seorang individu dipercayai bek4s kekasih suaminya iaitu Fara Salleh.

Menerusi laman Instagram, Sera memuat naik t4ngkap layar perbualan dengan individu tersebut yang mengvgut seolah-olah mahu terjvn dari sebuah bangunan kediaman.

Difahamkan, individu itu bert1ndak sedemikian seperti memberi bayangan bahawa Shuk sudah tidak mengambil kisah mengenai kehidupan dan perasaannya yang kesep1an.

“Aku dvduk sorang ni.. even kau tak amik tau pasal aku”

Gambar p1sau yang dihantar

Selain itu, terdapat juga kenyataan Sera yang bercakap s0al berm4du dimana individu tersebut perlu menerima keluarga selebriti terbabit terlebih dahulu sekiranya mahu berkahwin.

“Kalau nak berm4du kena terima keluarga saya dan anak-anak saya. Bukan hancvrkan keluarga saya. ToIong berubah. Bukan ugvt sana sini,” tulis Sera.

Bagaimanapun apabila meninjau ke p0sting berkenaan, semua pendedahan yang dik0ngsi Sera itu dipercayai sudah dip4dam daripada Instagram miliknya.

Terdapat juga d4kwaan di hantar s4ntau di status isteri Shuk sebelum ini..

Dalam kemas kini terbaru di Instagramnya, Rossa memuat naik video mend4kwa ada individu cuba menghantar s4ntau namun tidak di pastikan kesahihannya.

“Ada empat talinya, satu sudah terlepas. Tinggal taIinya saja.

“Untuk si pembuat yang buat mcm ni, aku tak tvduh sesiapa. Semoga cepat bert4ubat. Jangan buat sy1.rik nak hantar s4ntau ampai rumah bagai!” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@rossa.sera)

Di ruangan komen, rata-rata w4rganet bagaimanapun mend4kwa perbuatan sy1rik itu dilakukan Fara yang masih membuat 0nar.



Kredit foto: IG

 

Sumber: Cari forum, OMM (Dayah Muse), Instagram Rossa Sera

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.