(Video) “Kenapa lelaki susah sangat nak mengaku saIah?”- Isteri Shukri Yahaya ‘Bising’ Blender Pecah, Tak Mengaku Salah

Hiburan

Sejak kebelakangan ini, nama Shukri Yahaya kembali menjadi fenomena baru dalam industri drama tempatan apabila dia sebagai Nazril Nazim pula hangat dibualkan peminat drama.

Ternyata selepas wataknya sebagai Khuzairi, Shukri Yahaya sebagai Nazril Nazim juga berjaya menarik perhatian wargamaya dengan sambutan luar biasa diperoleh drama dicipta oleh Siti Rosmizah Semail.

Sehingga drama berjudul Rindu Awak Separuh Nyawa gandingan Shukri Yahaya dan Uqasha Senrose menjadi antara drama popular pada tahun ini.

Biarpun begitu, nampaknya pengaruh drama ini menyebabkan satu gelagat lucu Shukri Yahaya bersama isterinya, Tya Adnan mengundang penonton drama Rindu Awak Separuh Nyawa sangat terhibur.

IMG_20210611_080453

Telatah lucu dalam rakaman video dimuat naik oleh isterinya di Instagram membuatkan netizen berselor0h dirinya seperti watak Nazril Nazim.

Ini kerana selepas memec4hkan pengisar dirumahnya, Shukri Yahaya dirakam isteri kerana sampai ke sudah tidak mengakui kesalahannya itu sehingga isterinya itu juga tidak dapat menahan ketawa melihat telatah suaminya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tya Adnan (@tyaadnan)

Peminat Shukri Yahaya bagaimanapun terhibur disamping memuji bakat lakonannya yang diakui sangat bagus dan telatahnya dengan isteri dalam rakaman video tersebut mengundang mereka percaya, Syukri Yahaya sememangnya layak digelar pelakon hebat.

“Dia confuse mungkin tak tahu sekarang ni tengah jadi Nazril…”

Shukri

“Bila laki ko pelakon…”

Shukri

“Memang pelakon hebat…”

IMG_20210611_080418

 

Sumber: HCL

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.