3 kaIi bersaIin, 3 kaIi berp4ntang, 3 kaIi juga anak ‘pergi’ dlm d4kapan tanpa sempat jam4h susu

Uj1an dan dvgaan sememangnya l1ku-l1ku dalam kehidupan yang harus ditempvh dengan s4bar dan ten4ng.

Walaupun ia kadang kala amat memer1tkan namun, sebagai hamba-Nya, kita kena r3dha diatas segala ketentvan yang telah ditet4pkan oleh Allah S.W.T.

Uj1an Allah yang heb4t

Hal ini samalah seperti perk0ngsian seorang pengguna TikTok dikenali sebagai @shaqudsi apabila diuj1 dengan kehiIangan b4yinya setiap kali hamiI.

Dalam perk0ngsian tersebut, dia memuat naik pengaIaman kehiIangan ketiga-tiga anaknya sejvrus selepas meIahirkan dan melihat sendiri anaknya mninggal dunia didalam d4kapan.

@shaqudsi

Video semalam dh kena removed . Kisah 3 anak syurga kami ❤️ Doakan kami tidak putus asa #cervicalincompetence #awareness

♬ original sound – _azuan.daud – _azuan.daud

H1dap penyak1t rah1m lem4h

Menurut wanita itu, dia mengh1dap penyak1t cerv1caI inc0mpetence atau lebih senang difaham sebagai rah1m lem4h yang boleh menyebabkan b4yi Iahir dalam keadaan pram.4tang.

Dia juga menceritakan pengaIamannya yang menjalani pr0ses kehamiIan dan keIahiran seperti biasa namun ketiga-tiga b4yinya yang terdiri dari dua orang perempuan dan seorang lelaki belum sempat menj4mah air svsu.

“3 kali mengandvng, 3 kali buku merah. 3 kali masuk lab0ur r0om, 3 kali suami tunggu di luar dengan tabah. 3 kali balik rumah berdua tanpa b4by. 3 kali suami urvskan baby sambil Sha kena t4han dalam w4d,” tulisnya.

Tak sempat svsukan anak2 pun

Selain itu, dia juga memaklumkan sudah tiga kali bersaIin namun b4yi tidak dapat pulang bersama kerana sudah mninggal dunia.

Jadi, @shaqudsi perlu menjalani pr0ses berp4ntang sebanyak tiga kali tanpa ada b4yi disebeIahnya.

“3 kali berp4ntang tanpa b4by, 3 kali tak dapat svsukan anak sendiri. 3 kali melihat n4fasnya pergi dalam d4kapan. 3 kali kenal erti rindu yang berpanjangan,”  jelasnya.

D4kap dan hargailah anak2

Sehvbungan dengan itu, dia sempat memberi pesanan kepada semua ibu dan bapa diluar sana yang mempunyai anak supaya mengh4rgai anak masing-masing kerana dia yang belum diberi r3zeki mend4kap anak sendiri amat mer1ndui m0men tersebut.

“K0rang ada anak? PeIuklah selalu sebab Sha dah r1ndu sangat nak peIuk anak-anak Sha. Sayangilah anak-anak kita,” pesannya.

Ada yang sama pengaIaman

Justeru itu, menerusi perk0ngsian yang begitu menyentvh hati tersebut, rata-rata wrganet telah menzah1rkan rasa s1mpati diatas dvgaan yang diterima oleh pasangan hebat ini.

Mereka juga sempat mend0akan agar pengguna TikTok itu segera diberi anak dan turut memberi kata-kata sem4ngat dengan memaklumkan yang ketiga-tiga anak pasangan berkenaan sedang menanti ibu bapa mereka di syvrga suatu hari nanti.

Awak dan suami insan terpiIih..

Semoga dikvrniakan zur1at lagi..

Ketiga2 anak sudah ada di syvrga..

Uj1an untuk awak begitu heb4t..

Sem0ga sis terus kvat..

 

Sumber: TikTok @shaqudsi, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf