(Video) Baru nik4h 10 bulan, suami I0nglai isteri hamiI anak suIung mninggal

Rezeki, j0doh, ajaI dan ma.ut sesungguhnya sudah ditentukan Allah SWT. Namun, sebagai manusia kita hanya mampu mer4ncang tetapi sebaik-baik per4ncangan adalah dari sang penc1pta. Di uj1 dengan kehiIangan orang tersayang adalah satu perkara yang sangat memer1tkan.

Itulah yang dilalui oleh wanita ini dan keluarga apabila terpksa menerima hakikat bahawa adik kesayangan, Azrina Natasya Binti Zahidin telah prgi buat seIama Iamanya.


Mninggal selepas 10 bulan nik4h

Berita s3dih itu dik0ngsikan oleh Lynn menerusi beberapa video yang dimu4t naik di akaun TikT0k miliknya.

Menurut Lynn, arwh adik perempuannya yang sedang hamiI 2 bulan itu itu sudah tldak sdarkan diri sejak 31 Julai yang lalu aklbat jngkitan kvman pada pa.ru-pa.ru.

Berikutan dengan keadaan ke.sihatannya itu, arwh telah dimasukkan ke wa.d dan terpksa menggunakan tlub pernfasan.

Difahamkan, arwh telah mendirikan rumah tangga sejak 10 bulan yang lalu dan kini sedang hamiIkan anak pertama mereka. Namun Allah SWT lebih menyayanginya dan arw4h telah prgi buat seIama-Iamanya ketika di us1a 20 tahun.

Mninggal bersama anak suIung

Lynn menyifatkan arwh adiknya sebagai seorang adik dan isteri yang sangat baik selain banyak membntu orang lain.

Sehari svntuk diri tepi tingkap

Dalam perkongsian video di TikToknya lagi, @lynn_5905 sempat memuat naik k0ndisi suami kepada adiknya yang begitu sed1h sehingga terpaksa dip4pah berikutan tiada kvdrat menerima pemergian isteri disebabkan jangk1tan kvman pada p4ru-p4ru.

Pemuda itu dimaklumkan sehari suntuk berdiri bersebelahan wad adiknya dirawat bagi menanti dan melihat keadaan isteri tercinta sehingga hujung nafasnya.

Harap adik ipar s4bar dengan uj1an

Jadi, @lynn_5905 itu menulis di ruangan TikTok dengan berharap agar adik iparnya kuat menerima dugaan yang cukup berat ini susulan isteri dan anak yang dalam kandungan pergi dalam sekelip mata.

“Masih lagi terasa hang ada dengan kami semua. Memang masih rasa macam mlmpi semua ini.

“Semua cerita hang akan k0ngsi dengan aku. Minta makan macam-macam aku tvnaikan tapi permintaan Iast hang nak makan r0ti sardin tak k.esampaian. Hang dah janji nak k0ngsi bby hang dengan aku. Allahu, sungguh aku tak k.uat..”

Sehvbungan dengan perk0ngsian tersebut, rata-rata warg4net telah mninggalkan k0men dengan menz4hirkan ucapan takz1ah diatas pemergian Azrina Natasha binti Zahidin.

Mereka juga mengakui seb4k melihat keadaan seorang suami yang begitu Iemah apabila menerima berita isterinya sudah tiada sedangkan mereka baru sahaja berumah tangga.

Tak tahu kalau ada dekat tempat lelaki tu macam mana..

Memang svsah nak terima insan tersayang ‘pergi’

Salam takz1ah buat ahli keluarga yang mninggal..

Allah sebaik-baik perancang..

Al-fatihah buat seluruh keluarga arwh.. Semoga suami t4bah menghadapi uj1an dari Allah..

 

Sumber: TikTok @lynn_5905

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf