(Video) Suami Kant0i karaoke di rumah skandaI malam Raya, Isteri kec3wa suami cvrang lagi

Keluarga

Perkahwinan bukanlah satu perkara yang mudah. Ia memerlukan peng0rbanan, tanpa usaha dan kerjasama dari kedua-dua pasangan amat mudah untuk saIah seorang pasangan berlaku cvrang.

Secara umumnya, kes cvrang bukanlah sesuatu yang baru dalam masyarakat kita namun kebelakangan ini, nilai kesetiaan seolah tidak penting apabila ramai yang ‘berseIingkuh’ dalam diam.

Begitulah seperti kisah dided4hkan oleh Puan Nur Ewaniyy yang mana rumah tangganya kini ibarat ret4k menanti belah dan dalam pr0ses untuk berp1sah.

Kant0i bersama skandaI malam raya

Namun begitu, menurut wanita itu kes4barannya benar-benar diuji apabia si suami ‘k4ntoi’ berkaraoke dengan ‘skandaInya’ pada malam hari raya Aidiladha lalu.

Rahsia suaminya terb0ngkar apabila skandaInya itu memuat naik momen mereka bersama menerusi IG Story. Lebih mengejvtkan apabila kawan baiknya sendiri membantu menyembvnyikan dan men4fikan hvbungan mereka.

Kawan baik ‘coverIine’

Pernah beri peluang banyak kali tapi sia2

Selain itu menurut ibu kepada 2 anak ini, dia pernah cuba mempert4hankan rumah tangganya sebelum ini demi anak-anak namun peluang itu seolah disia-siakan oleh si suami yang masih mengekalkan ‘tab1at’ lamanya dan mengulangi perbuatan yang sama berulang kali.

Bukan itu sahaja, wanita itu juga bercerita pernah dihaIau dari rumah oleh suaminya apabila mereka bergadvh akibat saIah faham.

Waktu itu dia pergi membuat laporan di balai polis kerana dihaIau tapi siapa sangka si suami telah meIaporkan kejadian itu terlebih dahulu dan dia ditvduh Iari mengikut lelaki lain.

T0nton video penuh:

 

Sumber: Facebook Nur Ewaniyy, OMM (Syaz Hassan)

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.